Oktobergutt2010:) Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Har veldig lyst til å gi ham en liten gave etter fødsel, gjerne noe som er relatert for babyen, men til ham som pappa. Men alle tips taes i mot med stor takk! Fikk skikkelig hjerneteppe, og eneste jeg kommer på er body eller noe lignende med favoritt laget hans Tottenham på.. Har du noen ideer?
Virreli Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 http://shop.amandaegilson.com/halsband/stilrent-halsband-med-namnbricka.html Jeg har kjøpt et slikt kjede med mitt og babyens navn på. I tillegg får han boka Verdens beste pappa: en hakkespettbok for småbarnsfedre av Per Asbjørn, det skal være en humoristisk manual. Også får han en t-shirt med teksten multitasker og et verdens beste pappa produkt. Jeg var også innom tanken på å kjøpe egen stelleveske til han, da den jeg har kjøpt ikke er veldig maskulin..og fylle den med det han trenger på tur med babyen. Også har jeg skrevet et koselig kort også da
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Jeg har kjøpt noe digg sjokolade og 2 carlsberg som han kan kose seg med mens jeg er på sykehuset med lille gutten vår. Også har jeg tenkt å lage noe med bilde av jenta vår på 3 år og babyen når jeg har kommet hjem osv
Humpen Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 Jeg har laget i stand en liten kurv med ett håndkle(det står verdens beste pappa på), ett pondus blad, en god vin og en konvolutt hvor jeg har laget noen gavekort med romantisk middag for to, kino tur, ect som han kan benytte seg av for å dyrke kjæreste livet litt etter hvert (med gyldig til stempel bak :-). ) og pyntet med noen smokker.
Linnymor_87 Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 jeg har kjøpt ting som er bare til han jeg da, siden han aldri unner seg noe selv... så da ble det en iron maiden t-skjorte, en iron maiden kopp, et krigsspill til ps3 som jeg egentlig ikke kan fordra selv, men han elsker det så da får han det.. pluss at jeg skal kjøpe inn noe snop og et par øl.. men jeg skal ikke legge det i en kurv.. jeg skal gjemme det rundt i leiligheten på steder han aldri kikker (i skapet der vi har duker f.eks...) og så skal jeg lage et skattekart eller gåter/rebuser som skal hjelpe han å finne tingene hehe..
2 boys & now pink Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 finnes en nettside som heter www.verdensbestepappa.no eller com.... og der selger de pappagaver og har en del tips!
Gjest Skrevet 14. september 2010 #7 Skrevet 14. september 2010 Den hakkespettboka bør alle førstegangsforeldre lese både mødre og fedre
Oktobergutt2010:) Skrevet 14. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 14. september 2010 Tusen takk! ) Da har jeg bestilt boka "Verdens beste pappa" så skal jeg spinne litt videre på gode ideer fra dere :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå