pifi med tre nurk Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Jeg er i dag 37 + 2 og har de siste dagene hatt løs mage ( sorry...) og det er i grunnen litt slitsomt, selv om jeg nesten gjennom hele svangerskapet har hatt veldig hard mage.. så begynte jeg å tenke på at jeg hadde løs mage de siste dagene før fødsel sist.. men jeg fødte jo ikke før uke 41 + 4 da, så klarer ikke å tenke at det er noe på gang så tidlig nå... noen andre som har opplevd noe lignende?
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Jeg har også en del løs mage nå innimellom. Er i uke 34. Fikk vite av Jordmor at det er vanlig å ha løsere mage på slutten...
pifi med tre nurk Skrevet 13. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2010 Ooooo, spennende..jeg fikk også vite det på fødselsforberedende kurs, det var derfor jeg begynte å tenke på det nå.. uke 34 er jo ganske tidlig enda da, men ettersom jeg har skjønt så fødte du tidlig sist også? I forhold til tidligere fødsel så har jeg fortsatt fire uker igjen, (men annengangsfødende føder kanskje litt tidligere enn førstemann).. så klarer ikke helt å tro at noe er i gjære.. dessuten har lillegull 2-års dag på torsdag og jeg håper de får hver sin bursdag ååå gud, så mye tanker som svirrer i hodet om dagen altså...
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 Jeg føder nok ikke enda jeg, siden jeg har 6 uker igjen til Termin. Ja, jeg fødte dattera mi sist gang 3 uker før Termin, men det var planlagt Keisersnitt pga Svangerskapforgiftning, Sv.diabetes(Hun veide 4,4 kg) og det at hun lå i seteleie. Men Kroppen begynner jo forbrede seg i god tid før en fødsel skjer. Du har jo heldigvis ikke lenge igjen nå og er Fødeklar:)))) Så alt kan skje hos deg nå vettu:=)))) Snart har du lillegull hos deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå