Gå til innhold

brev fra føden

Anbefalte innlegg

Skrevet

noensom vet hva tid vi pleier å f¨brev fra føden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mener du brev om du har fått fødeplass?? i såfall fikk jeg mitt sammen med innkallings brevet til ordinær ul.

Skrevet

hæ? skal vi få brev fra føden?.....

Skrevet

Tror jeg fikk brev derifra i uke 30 eller noe. Generell info om sykehuset, rutiner, hva man bør ha med osv. Samt ett brev man skulle sende tilbake om litt info om seg selv og ønsker for fødselen. Kanskje forskjell fra sted til sted...

Skrevet

Venter nr 3. Termin om 3 dager. Aldri fått noe brev.

Sikkert forskjellig praksis fra fødeavdeling til fødeavdeling. Kanskje i store byer med flere valgmuligheter og stor pågang at man får brev? Vi har ett sykehus i vår by, så der føder man. Ikke noe brev eller søking her.

Skrevet

Fikk ikke noe brev sist hvertfall. Fødte på Ullevål.

Fikk endel info når jeg var på den ordinære ultralyden og går ikke å venter på no brev.

Skrevet

dette gjelder vel i hovedsak oslo hvor en søker om fødeplass, såvidt jeg har forstått det.

På SUS fikk jeg informasjonsark om div. fra jordmor på journalskriving

Skrevet

er i uke 29 nå i dag så eg gleder meg masse og er så spent for tiden

Skrevet

på innkallingen til ordinær UL, så ønskes det velkommen til sykehuset. enten på samme brev eller i samme konvolutt. Fra sykehuset Buskerud kom dette i samme konvolutt som en infobrosyre om ultralyd og et skjema man fyller ut om mor og far, som følger helsekortet hele veien til fødselen.

Dere må nødvendigvis ha fått et svar på fødeplass da dere har vært på ordinær ul..for det er de som følger dere opp med ul om ikke annet er avtalt! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...