to søte små jenter Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Har kjent noen små, men få, murringer nesten hver dag den siste uka. Men i dag har jeg hatt det i nesten hele dag. De kommer og går. Har kjent at murringene har økt i styrke den siste timen, så går kanskje snart over til rier, hvis jeg er heldig.... Noen som har hatt konstant murringer i flere dager? Må vel snart pakke ferdig fødebagen:-)
E-sept10 Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Har hatt det sånn i hele dag jeg og. Bare at her virker det ikke som de skal bli sterkere Håper de blusser opp utover natten!! Vil føde NÅ.
Nydlige datter09-spire2010 <3 Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Ja,jeg hadde det sinnsykt inatt og også rier.. men dette ga seg etter 2 timer Så håper det kommer mer snart for er såååå lei nå!!!! 8 dager igjen...
Nat27 Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 Jeg har hatt en god del murringer de to siste ukene, faktisk... spesiellt tidlig på morgenkvisten, da er det slik at det nesten gjør litt vondt...Er bare 34+4 i dag, så det kan godt stoppe litt opp for min del, syns jeg... Jordmor vil ikke sjekke modning eller noe, da hun er redd det kan stimulere.. Så for dere som er nærmere termin regner jeg med det er et godt tegn og at det plutselig tar seg opp )
Gullgrisen m/ novemberspire Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Jeg har hatt endel murringer den siste uka og i går var det ganske ille. Er bare 33+6 så jeg tror ikke det skjer noe enda. Sist hadde jeg murringer fra uke 38-40. På termindatoen ga de seg helt og jeg gikk 13 dager over termin.
to søte små jenter Skrevet 14. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2010 Murringene har stoppet helt :-( Ca en uke igjen til terminen, så føler meg ganske fødeklar nå! Gikk noen dager over sist, så gjør vel det nå også....
Sesilia Skrevet 14. september 2010 #7 Skrevet 14. september 2010 Jeg har også hatt det litt sånn, murringer og kynnere jeg faktisk kan kjenne at jeg har hele helga... Men synes overhodet ikke at det tar seg opp, bare at det stilner... Litt skuff!! Jeg er også SÅ klar, menstermin var i går, ULtermin (som jeg går etter) om en uke... *puh* *kom, lille baby*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå