annsme Skrevet 13. september 2010 #1 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg håper noen kan gi meg noen tips, råd eller innspill! Jeg er 21 år, og er ferdig med bachelor til sommeren. Typen er i militæret, men begynner i fast jobb etter jul. Vi har veldig lyst på barn, og kommer mest sannsynlig til å prøve til våren. Det jeg lurer på, er hva slags ordning som er lurest for å få mest mulig støtte? Er det noen som har erfaring med å melde seg opp til et nytt studium, og ikke ta eksamen? Er så usikker på hva jeg har krav på, ettersom jeg da er ferdig student, men heller ikke har jobb. Evt. må vi vente med prøvingen til høsten eller neste år, da jeg forhåpentligvis har fått meg fast jobb. Men vi vil jo helst begynne så tidlig som mulig.. Det går jo an å prøve nå, ettersom jeg da ville vært student ved fødsel. Men jeg er usikker på om dette lar seg gjennomføre.. Noen tips eller forslag, evt. egne erfaringer? Setter veldig stor pris på svar! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142317678-student-ferdig-til-sommeren-men-planlegger-graviditet-til-v%C3%A5ren/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå