Gå til innhold

Gikk nok ikke denne gangen heller....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde faktisk store forhåpninger denne gangen, ettersom jeg har vært en del kvalm/uggen de siste dagene + mye stikninger i eggstokkene.

Ikveld er det 2-3 dager til mensen skal komme, og den berømte spottingen kom nå nettopp når jeg var på toalettet. Så da er nok håpet ute, for den spottingen kommer alltid før mens!

Har bare lyst å legge meg ned å grine jeg:( Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger!!! F.... altså! Hater det når jeg ikke får til ting, det er INGENTING jeg kan gjøre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff...skjønner du må være utrolig fortvilende, nå har du brukt mye tid, krefter og penger på dette.

Har lite annet å komme med en en stor trøstende klem!

Skrevet

Hei!! ikke at jeg har så mye peiling, min første graviditet. men jeg hadde spotting 3 dager før mens, og jeg leste at festeblødningen kunne være så sen, hadde litt i tre dager. Jeg var positiv, og i dag så jeg hjerte slo i 7 full gåtte uker, han sa det så ut som om det var litt over 6 uker gammelt, så hadde en sen festning.

Skrevet

Så utrolig synd om det ikke gikk denne gangen heller, men så lenge det ikke er bekreftet er ikke alt håp ute. Krysser fingre og tær for at det har gått bra allikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...