Ladybug~N&E Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 aner ikke med emmaljunga men er vel absolutt billigst å handle i sverie vil jeg tro. happyland er billigst. så er det nordby og kattys i norge så er vel de ordinære prisene rundt omkring rimelig like. uten at jeg vil vedde på det;)
Lilledrøm Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Ellers ser jeg det er utrolig mange fine vogner på Finn.no, mange er brukt knapt,,, )
msmeg83 Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 Er ikke emmaljunga, og vet ikke om det er den absolutt billigste plassen, men de er i allefall billige=) : http://billigebarnevogner.no/index.php
msmeg83 Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Kopierer noe som står på forsiden der: Fordi vi sammarbeider direkte med fabrikken og slipper fordyrende mellomledd er vi 56% billigere enn våre konkurenter med samme kvalitetsnivå på sine vogner, det betyr at dersom våre produkter ble solgt i butikk hadde prisen vert ca 56% høyere, da hadde vi hatt markedets dyreste barnevogner ikke billigste, så vi er stolt av å kunne tilby våre kunder trygge kvalitetsvogner med optimal fjæring, optimal komfort, slitesterkt matriale og moderne design til uslålige priser både i Norge og i Sverige. =))
2 boys & now pink Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 Ny vogn: Creeps.no ( creeps egne merker) Brukt vogn Finn.no
Nathe Skrevet 14. september 2010 #7 Skrevet 14. september 2010 Vet ikke med Emmaljunga. Men jeg skal handle min vogn hos no1barnevogn.no For de som bor på Sørlandet har vi butikk i Søgne, på Toftelandsveien. De fører merker som ikke selges i andre steder i Norge. Vognene har veldig god kvalitet, er billige og kjempe mange flotte design. Absolutt verdt å ta en titt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå