Petrine +spire=❤ Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Jeg hadde positiv el-test i går og den var positiv i dag også. Men i dag måtte sambo avgårde på noe jobb, 2 dager før planlagt (( Passet jo midt ett vist sted ( Men har vi sjanse fordet om?? Hadde sex i går, men nå kommer ikke han hjem før på søndag. Blæææ Håpe bare det er sjanser selv om. *griner*
beloni med april 2012 spire;) Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 se her: http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/bligravid/article251484.ece ;D Lykke til:D
Petrine +spire=❤ Skrevet 13. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2010 Da har vi kanskje truffet spikeren på hodet da?? Håper virkelig det!! Tar en el-test i morgen også, om den er neg slapp mest sannsynlig egget i dag.. Ååå er så lenge å måtte vente om det ikke klaffer. Takk =)) Masse lykke til til deg også =)
Ladybug~N&E Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 det skal jo i teorien være nok med sex på første positive el-testdag;) vi hadde ikke sex etter at jeg fikk positiv el-test da vi prøvde på førstemann. men vi hadde en liten kosestund på morgenen før jeg testet(jeg testet ikke før ettermiddagen) og det var jaggu nok gitt;) husk at svømmerne lever lenger enn egget;) opptil 5dager under optimale forhold faktisk. egget lever bare i 24timer eller så.... lykke til!
Petrine +spire=❤ Skrevet 13. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2010 Får bare krysse alt jeg nå da hehehe =) Ble så lei meg når han ringte meg på jobb å sa han måtte dra (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå