Gå til innhold

flere som er litt utålmodige?

Anbefalte innlegg

Jeg merker jeg begynner å bli veldig utålmodig nå. Er i uke 26 og føler det er en evighet frem til uke 40. Jeg er heldigvis i fin form bortsett fra at jeg er veldig trøtt og sliten og har endel kynnere. Men likevel synes jeg det er vanskelig å fokusere på mye annet enn lillegutt inni magen og hvordan det blir når han kommer ut. Er det flere som synes ventetiden er lang??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142317228-flere-som-er-litt-ut%C3%A5lmodige/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er straks 24 uker, og synes tiden fram til uke 23 gikk på et blunk. Men nå føler jeg litt at det har stoppet opp! Tiden går utrolig treigt plutselig. Magen er her, den er ikke så stor, men den synes i alle fall. Jeg har begynt på barnerom og innkjøp og føler nesten at jeg er klar for at lille knøttet i magen skal komme snart. Mye av dagen går til å glede seg, grue seg, og så glede seg litt til :) Så jeg skjønner hva du mener!

Jeg har også vært plaget mye med trøtthet og lite energi, og hvis jeg prøver å gjøre mer enn jeg egentlig orker ender jeg opp med magesmerter eller bittesmå blødninger. Så DET gjør jeg ikke lenger. Blir mye tromming med fingrene heller, mens jeg venter utålmodig på januar... :) Men det skal jo sies at det er veldig koselig og stas å være gravid og da :) Vi må vel bare nyte det mens vi kan, både magen og mulighetene til å ta en hvil når det trengs!

Godt å høre at det er flere som er litt utålmodige :-) tidligere tenkte jeg at det jammen er bra et svangerskap er 9 mnd. Men nå føler jeg meg klar til neste fase. Men som du sier så er det veldig stas å være gravid. Helt fantastisk følelse å ha en liten baby som vokser og gror inni magen. Nyt graviditeten :-)

Akkurat det samme her.. merker at jeg begynner å miste litt interesse for jobb, og er ikke såååå sosial lenger, noe jeg vanligvis er i veldig stor grad. Har mest lyst til å dille rundt hjemme og bygge rede ;-) og trykke fast forward til jul... vi får prøve å kose oss med ventetiden!!

Jeg er veldig utålmodig!

Er 22 uker på torsdag, og synes det går sakte. Men samtidig når jeg tenker tilbake har det gått fort merklig nok hehe. Er liksom enkeltdagene som er treige. Og føler meg allerede tung og treig :-)

Annonse

føler helt det samme. virker som tiden har stoppet opp nesten.

jeg er i uke 24 og 4 januar er LANGT unna.

har vært dårlig i flere uker nå så det får jeg ikke tiden til å gå fortere det heller ..

mye av konsentrasjonen min går også til lille prinsen i magen. hvordan han har det, og hvordan han utvikles om dagen..

men jeg stor trives med å være gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...