Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Lille babyen vår er snart et år og vi har begynt å tenke på hva vi skal kjøpe i 1-årsgave. Trenger tips, hva ga dere?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Ullklær gav jeg. Men hvordan feirer dere dagen? Hva mat og har dere opplegg? Eller er det bare samlest og så leker ungene som de vil?
MathildeC Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Vi gir en slik "bil" man sitter på og sparker fra med beina. Og som spiller musikk :-) Kanskje noen andre småting fra resten av familien, tror det blir fisher price telefon, putte-ku, klær.
Gjest Kira06 Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 Frøkna blir 1 år på lørdag, og må innrømme at vi ikke har planer om å kjøpe inn de helt store tingene. Har akkurat kjøpt inn masse ting og tang til barnehage-start. I tillegg har hun mine foreldre som er SUPER ivrige på gavefronten, og aldri kan komme uten å ta med seg noe til henne. Og de er er omkring en gang i uken:) Så regner med at det blir endel gaver fra besteforeldre, onkler, tanter og faddere. Derfor har jeg rett og slett bestemt meg for å kun kjøpe noen bøker til henne. Hun elsker å bla i bøker, så fant ut at dette er gaver hun kan bruke litt fremover. I tillegg så lager jeg fotobok fra året som har vært, som jeg planlegger å gi til henne i bursdagsgave hvert år. Slik at hun kan bla i disse når hun blir litt eldre.
Lemonia Skrevet 13. september 2010 #5 Skrevet 13. september 2010 Litt Duplo, litt deler til Briotog og en stor bondegård med forskjellige figurer, dyr, traktor m/henger osv.
cathy 2 på under 1 år Skrevet 13. september 2010 #6 Skrevet 13. september 2010 vi kjøpte ern gynge åme til jenten vår, som er lav sånn at hun kan gå på og av selv. Synes den var helt genial, hun hadde bursdasg for 3 uker siden. Men det med og lage fotobok fra året som har gått virker jo HELT genial!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 14. september 2010 #7 Skrevet 14. september 2010 Vi ga et hjertesmykke til gull. Et litt stort hjerte, ikke sånn baby-størrelse, så hun kan bruke det når hun blir stor og
Trollemor75 Skrevet 14. september 2010 #8 Skrevet 14. september 2010 Kremt...ingenting. Vi hadde nettopp kjøpt ny vogn, han hadde nok leker fra før, og vi visste at det ville bli behov for en del utstyr i forbindelse med barnehagestarten.
AlmaN Skrevet 14. september 2010 #9 Skrevet 14. september 2010 En sånn leke han kan trykke på som lager lyder, det var ganske gøy (men den ble ødelagt etterhvert.. ). Og en liten båt til badekaret. Masse klær til barnehagestart,men det var jo ikkje noe gøy for han. Ellers har han rikelig med leker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå