Gå til innhold

Testet i dag på rugedag 10, fryseforsøk.Positivt?Q.R erfaringer?

Anbefalte innlegg

Hej medhjelpere ! :)

Er på rugedag 10 i dag etter å ha satt inn 2 egg( fryseegg) den 3.. vi har aldri hatt fryseforsøk før.. ikke har jeg testet så tidlig før heller.. testet nå i "kveldsurin"på en quick response? det kom en tydelig strek frem og en svak strek frem .. pleier alltid bruke de digitale jeg.. mye bedre ;) angrer på at jeg skulle være økonomisk..hihi..

Noen som har erfaringer med q.r?

Samboeren prøver å få meg litt mindre giret, uten hell:) hvis de første rugedagene var ille, er disse dagene nå fremover bare total tortur :)

Fortsetter under...

Dette høres jo veldig positivt ut! Mest sannsynlig er du gravid :-)

Jeg har hørt litt både og mhp QR-tester. Du kan jo vente et par dager og så teste med en digital CB, så skal vi juble på dine vegne da.

Veldig spennende. Jeg mener også å ha lest at frosset egg trenger litt lenger tid til å feste seg. Veldig ofte blir de ihvertfall ikke testet før etter ferskforsøk dato hos mange.

Krysser fingerene.

Testet igjen i dag morges på en q.r - fikk fortsatt to streker, men den ene svak.Samme som i går. Tok en digital clearblue i sta og det sto gravid :) aldri sett en positiv test :) I og med at det er fryseforsøk, så er ingen av medisinene mine med på å skape en falsk positiv? (tar progynova tbl samt crinone og albyl e)

Hvordan går man frem for å ta blodprøve hos legen? hva heter det jeg spør om ?:) måle verdiene av?

Takk for hjelpen jenter :)

Gratulerer med positiv test, muffin25:o)

(hahah, har faktisk bakt 25 muffins i dag!!!;)

Er ganske sikker på at det ikke er noen av medisinene som gir deg positiv test, er nok fordi du er gravid:))

Ville nok dratt til legen og spurt etter rekvisisjon for en hcg blodprøve.

Syntes det er så mange for tiden her inne som får positiv test, håper det klaffer for oss også og at dette virkelig er måneden for oss alle sammen:)

Masse lykke til videre:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...