Gå til innhold

Tror jeg holder på å miste :-(

Anbefalte innlegg

Ikke mye håp igjen i denne jenta nå nei.

Har hatt lite symptomer gjennom disse første ukene (er nå ca 8 uker) og for ca 1 uke siden fikk jeg plutselig feber, frysninger og vondt i ryggen. Etter det har symptomene vært helt borte.

Var på tidlig ul når jeg trodde jeg var 7 uker på vei (vet akkurat når eggløsningstesten var positiv og når vi hadde sex) og da såg vi ikke noe bankende hjerte men ho dama sa det var fordi jeg var så lite på vei..knapt 6 uker sa ho. Jeg har hele tiden ment det var feil..

Så idag begynte jeg å blø..ikke så mye men friskt klart blod og samtidig kom menssmerter...ikke sterke..men ganske kraftige murringer.

Ingen klumper enda..

Er det noen som har opplevd både blødning med frisk blod og smerter men som likevel har sett liv????

Finner ut av det imorra tidlig, fikk tidlig ul..men er så fælt å gå inn dit uten håp..men er kanskje det beste, å heller bli positivt overraska hvis det lever..

Fortsetter under...

Kan ikke annet enn og ønske deg masse masse lykke til på UL i morgen og håper du også er en av des om har blødninger men det likevel går bra:) Ingen egne erfaringer jeg kan dele med deg, mistet selv men aldri en SA......

varm klem

Hei.

Trist å lese at du tror du mister. Det er leit når man må oppleve slikt.

Jeg har mistet to ganger (i uke 5 og uke 7), og for min del var det greiest å innfinne meg med det med èn gang. Det var beintøft siste gangen -i uke 5- for jeg var så lite forberedt på det.

Veldig bra at du fikk tidlig UL så fort - og husk: det er ikke alle som har blødd som har mistet! Kjenner flere som har opplevd det. Tror nok magefølelsen kan si deg mye, om du greier å kjenne etter hva du tror - uten at håpet står i veien for det.

Masse lykke til i morgen!

Håper det går bra for deg. :)

Har opplevd mensmurringer og blødninger sammen ja, og hørte hjertelyden hans senest i dag hos jordmor og får fler og fler spark fra ham for hver dag. Men min blødning begynte i uke 13, vet ikke om det har noe å si, skal jo være litt tryggere i uke 13, men har hørt om flere som har mistet i uke 13,14 og 15 også.

Nå har jeg vært på tidlig ul og de såg at hjertet banka MEN fosteret er ca 2 uker mindre enn det skulle ha vært..og har knapt vokst noe siden sist gang jeg var til ul (for 2 uker siden) så jeg er nesten 100% sikker på at kroppen holder på å kvitte seg med det..off, er trist..men siden hjerte banka så kunne de såklart ikke foreta noen utskraping og siden det er noen få prosent sjans for at det går bra så skjønner jeg jo det. Må derfor vente ei uke før jeg får ny ul...tipper jeg mister innen den uka...blør jo litt nå og har konstante murringer..

kjipe greier...men jeg har jo en frisk sønn fra før og vet at vi kan få det til...er litt tom nå men vil egentlig bare at det skal være over sånn at vi kan kjøre på igjen....da blir det vel en høstbaby istedenfor..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...