Happy87 Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Jeg har mest sannsynlig IKM til helga, men klarte ikke dy meg og tok en g-test idag..Den var blendahvit, ikke tegn til skyggestrek en gang uansett hvor hardt jeg kikket på den..Er det fortsatt håp? Vet jeg testet veldig tidlig, men leser om så mange som ser hint av en strek så tidlig.. Føler jeg har hatt noen symptomer, men er første gang så har ikke peiling på om det stemmer..Det jeg ville fram til er: Kan jeg fortsatt være gravid selv med blendahvite tester eller burde jeg forberede meg på TR??
Petrine +spire=❤ Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Du kan være gravid. Er jo supertidlig å teste, ikke sikkert egget har festet seg ennå. Og så er det ikke alle som får positiv test før etter ikm. Så håpet er der ennå =)
SurreGuri Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Derfor må jeg også prøve å holde ut!! har IKM på søndag..er veldig fristet til å ta test, men eg tror eg skal vente..uff, så lenge å vente..
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 Jeg har ikke testet positivt før selve IKM dagen begge gangene. Andre gangen vet jeg ikke helt når IKM var (samme måned som jeg tok ut spiralen), da testet jeg negativt den dagen jeg trodde var IKM, og positivt først noen dager senere. Tror EL da var senere enn beregnet. Absolutt håp!!!
Happy87 Skrevet 13. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2010 Takk for svar..Da kan jeg slappe av resten av uka:) og telle ned dagene til helga.. Håper vi begge kan juble høyt da SurreGuri *1pp*..Masse lykke til:) Så får jeg bare stoppe denne testegalskapen min og kose meg med et lite håp.. Men skal ikke bli for skuffet hvis TR kommer på besøk..Kan ikke kreve at det skal gå på første forsøk;)
sheba83 Skrevet 13. september 2010 #6 Skrevet 13. september 2010 Jeg testa dagen før ikm og fikk negativtest, så testa jeg med morgen urin dagen etter og voila positiv test
Happy87 Skrevet 13. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2010 Da lar jeg testene ligge en stund og koser meg med håpet og det å se samboeren håpe like mye som meg..
Kosemaisen :-) Skrevet 14. september 2010 #8 Skrevet 14. september 2010 Dette er veeeeldig tidlig :-) Så absolutt håp om at det er en liten spire der inne :-) Jeg har også ikm til helgen! Har lovet meg selv og vente iallefall til fredags morgen selv om det er vaaanskelig! (Sist testet jeg ikke positivt før i uke 5, men da var den kjempetydelig og svaret var der før teststreken!) Masse lykke til! Krysser fingrene for at testen din er positiv til helgen :-)
Happy87 Skrevet 14. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 14. september 2010 Masse lykke til til deg også M <3 S.. Krysser fingrene for alle oss som har ikm til helga og håper det er en liten spire hos oss alle:) Vi får lage et nytt innlegg på fredag og se hvordan det går med oss:)
Gjest Lenchen J98, J08 Skrevet 14. september 2010 #10 Skrevet 14. september 2010 Med de to første barna mine testet jeg etter IKM og fikk positivt med en gang, men tredje svangerskapet testet jeg dagen før IKM og fikk negativt resultat (testet på ettermiddagen), testet igjen morgenen etter, med morgenurin, og fikk positivt svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå