♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Tenkte å samle litt ''statistikk'' her i denne linken her for oss BIM'mere. Tanken bak det er at som vi alle vet har vi alle mange spørsmål om alt mulig rundt disse forsøkene. For eksempel ser jeg at jeg, og mange andre her lurer på om det er noen- og gjerne hvor mange som har blitt gravide selv om de har hatt blødninger i rugetiden. Så her legger jeg ut noen ''statistikk'' overskrifter hvor alle gjerne skriver sin 'signatur' under. Og kom mer enn gjerne med nye overskrifter:o) Blødde under rugingen, men ble gravid likevel: Negativt forsøk med fryseegg: Positivt forsøk med fryseegg: Mye mensmurringer, men var gravid likevel: Mye mensmurringer, og ble ikke gravid: Magesmerter i store deler av rugetiden, men ble gravid: Magesmerter i store deler av rugetiden, ble ikke gravid:
♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 13. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 13. september 2010 Tenkte å samle litt ''statistikk'' her i denne linken her for oss BIM'mere. Tanken bak det er at som vi alle vet har vi alle mange spørsmål om alt mulig rundt disse forsøkene. For eksempel ser jeg at jeg, og mange andre her lurer på om det er noen- og gjerne hvor mange som har blitt gravide selv om de har hatt blødninger i rugetiden. Så her legger jeg ut noen ''statistikk'' overskrifter hvor alle gjerne skriver sin 'signatur' under. Og kom mer enn gjerne med nye overskrifter:o) Blødde under rugingen, men ble gravid likevel: Negativt forsøk med fryseegg: ♥♥Bea♥♥PGD 2010? Positivt forsøk med fryseegg: Mye mensmurringer, men var gravid likevel: Mye mensmurringer, og ble ikke gravid: ♥♥Bea♥♥PGD 2010? Magesmerter i store deler av rugetiden, men ble gravid: Magesmerter i store deler av rugetiden, ble ikke gravid:
MK73 Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Blødde under rugingen, men ble gravid likevel: Negativt forsøk med fryseegg: ♥♥Bea♥♥PGD 2010? MK73 Positivt forsøk med fryseegg: Mye mensmurringer, men var gravid likevel: MK73 Mye mensmurringer, og ble ikke gravid: ♥♥Bea♥♥PGD 2010? MK73 Magesmerter i store deler av rugetiden, men ble gravid: Magesmerter i store deler av rugetiden, ble ikke gravid:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå