stearin Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Når har dere begynt å tilvenne babyene vann og hvordan gjør dere det?
*LillaMeg* Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Jeg begynte med vann når han var 6uker. Var midt på sommeren og utrolig varmt. Derfor tilbydde jeg vann nå og da. Iogmed at han er mme barn, så kunne jeg ikke bare slenge ut puppen å gi han noe å drikke på den måten.. Han kunne ikke få mme så ofte, for da ville han fått mageknip. Jeg hadde kokt avkjølt vann på en flaske, som jeg varmet til den var lunken. (Tok nytt kokt vann for hver gang, men samme flaske, det var sikkert feil med tanke på sterilisering og slikt, men kunne jo ikke doble antall flasker pga det.. :s )
EgG Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Tja... Her nekter vesla å ta vann. Begynte med det ved ca 5mnd, men hun nektet. Så her gis faktisk svak svak hjemmelagd saft. :-/ Det er fy fy, men vesla må ha væske.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 samme som over. Ga da han var 6 uker. Mme barn. Kokt og avkjølt til romtemp. Nå får han vann rett fa springen. 5mnd:)
Hanna30 Skrevet 13. september 2010 #5 Skrevet 13. september 2010 Min ble født i juni og har fått vann noen ganger i sommer, når han har svetta mye. Har våknet opp og badet i svette noen ganger, og da har jeg gitt ham litt vann (sånn 10-20ml) på flaske før han har fått mme. Han drikker det han får han. Har fått fem ulike mme med forskjellig smak, fennikelte og vann, han sluker det han får med uten å bry seg om smaken. Men sikkert enklere når han får flaske fra før..
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 13. september 2010 #6 Skrevet 13. september 2010 EgG: Det finnes babysaft. Denne kan blandes ut i vann så den blir svak i smaken. Samme som sviskesaften til babyer. Vil tro det er bedre?!Bare et tips:)
stearin Skrevet 13. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2010 Oisann, da er jeg kanskje litt sent ute med vann! Jenta mi er fire mnd og har enda ikke fått noe vann, korrigert er hun snart to mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå