Tulipan2010 Skrevet 19. september 2010 #26 Skrevet 19. september 2010 Eh Miss Snow, du skriver at man skal droppe å ta sånne diskusjoner her inne. Jeg mener jo at denne type innlegg ikke engang passer seg her inne på tredje trimester, men burde vært lagt ut på et annet forum fra starten av. Her inne duskuterer man jo graviditeten, stiller spørsmå og deler bekymringer rundt det. Det er jo ikke egentlig et forum for utroskap og parforhold! Tror man skal finne et annet forum hvis man trenger støtte/råd om utroskap. Jeg er iallefall fint lite interessert i å lese om det her inne...
Miss Snow Skrevet 19. september 2010 #27 Skrevet 19. september 2010 Men da er det vel ikke verre enn å la være å lese innlegg som dette da? Jeg syns takhøyden skal være littegrann høyere enn at bare visse typer emner er "lov" her inne. Trimestergruppene er kanskje de stedene her inne hvor en kan få mest fornuftige svar fra hyggelige folk, framfor å legge ut på en av de andre foraene og få hodet kappa av av hormonelle, anynyme drittkjerringer. At det da kommer antydninger om at innlegget her er falskt, syns jeg er lavmål.
Tulipan2010 Skrevet 19. september 2010 #28 Skrevet 19. september 2010 Hvorfor visste jeg at det argumentet kom:-) Selvfølgelig kan man la være å lese innlegg, men som at det kanskje ikke passer seg med en heftig diskusjon om feks religion på et forum for gravide, er det kanskje heller ikke et forum for utroskap. Men for all del, jeg får ikke dagen min ødelagt av å lese et slikt innlegg, men kom bare med min mening rundt det- som du kommer med din:-)
MilleFeu Skrevet 19. september 2010 #30 Skrevet 19. september 2010 PS for ordens skyld: Innlegget over var en kommentar til den idiotiske kommentaren fra hun som kaller seg lillekitty; ikke til hun som skirver hovedinnlegget, selvsagt.
pennywise*tobarnsmor<3* Skrevet 19. september 2010 #31 Skrevet 19. september 2010 Har opplevd det samme,dessverre! føler med deg:( Kan virkelig ikke si annet enn at du må gjøre det som føles rett for deg og dine barn. HEr finnes det ikke noe fasit-svar... LYKKE TIL! håper at dette ikke tar bort gleden ved svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå