Gå til innhold

Aaaaktiv gutt 14 mnd og soving.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har en meget aktiv liten tass på 14 mnd som nå har begynt i bh ca 5 timer om dagen. Henter han 13.30 og da er han alltid kjempetrøtt. men nekter plent å sove før kvelden. han er stuptrøtt og sutrete, så det holder på å drive meg til vanvidd om dagen. sutrer for alt ,og vanligvis er han bare blid...sover nå fra 18.00 til 06.00 og bare knappe timen i bh. Så det blir jo en lang dag. har en storesøster på 3 år, så det er jo ikke rolig hjemme heller. jeg synes jo dette er ekstremt lite, og alle andre unger sover jo både 2 og 3 timer om dagen. Lurer bare på om jeg trenger å være bekymret, eller er det andre som har barn så små barn som sover like lite???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min er 12 mnd, og hun har heller aldri vært noen skikkelig sove-baby. Her hjemme har hun sovet ca to ganger om dagen, men sover sjelden mer enn 30 min hver gang. I bhg sover hun litt lengre (lurer på hvordan de får det til*s*), men da sover hun kun en gang opptil to timer. Vi legger henne omkring kl 19, og sover til et sted mellom seks og halv syv neste morgen.

Så ser ut som om de sover sånn omtrent like mange timer i døgnet.

Skrevet

ja, det er godt at det er andre også. hører jo med til historien at han aldri har vært noen sovebaby. dessverre :) har vel aldri sovet mer enn max 2 timer istrekk utenon nattesøvn. er vel kanskje bare i innse at noen ikke trenger så mye søvn...... :)

Skrevet

Høres ut som dattera mi. Superaktiv og blid jente og sover 12 timer stort sett om natta, men klarer bare å sove en halv time om gangen på dagen, så må ha to lurer på en halvtime. Er nå 15 mnd, men har kun sovet to halvtimer på dagtid siden hun var 11/12mnd. Første to ukene i barnehagen ble hun veldig trøtt og grinete på ettermiddagen og våknet opp en del om natta, men har gått seg til igjen nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...