Gå til innhold

Hadde noen av dere festeblødning?

Anbefalte innlegg

Har liten blødning nå, to uker ca etter mensen. Stikninger i magen, småkvalm på morgenen....Ikke lett å bli klok på denne kroppen. Har hvertfall aldri vært ute for at jeg har hatt liten blødning midt i måneden :P

Fortsetter under...

Annonse

Jeg hadde festeblødning. Den begynte med brunaktig utflod to uker etter mensen, varte i en uke, og endte med en liten blødning. Jeg trodde det var kjemisk svangerskap, at egget hadde løsnet med en gang, men den gang ei;)

hadde noe en kan kalle blødning 2 -3 uker etter mens, først brunaktig og så litt mer rødlig. Varte i nesten 4 dager..vet ikke om det er festeblødning da for jeg har ikke konstatert om jeg er gravid enda...venter på å teste meg...

Man kan få en blødning når etter at egget slipper. Det har jeg opplevd mange ganger, pleide å småblø ca 2 dager etter el. Men jeg hadde festeblødning denne gangen, den kom ca 9-10 dager etter el. Trodde først det var mensen, men var alt for lite til til det.

Jeg hadde festeblødning fra 6 til 3 dager før IKM forrige svangerskap. Kun litt rosa eller brunlig utflod.

Snakker du om blødning 2 uker etter avsluttet mens eller 2 uker etter siste menstruasjons 1. dag? I det siste tilfellet er det vel for tidlig til å være festeblødning, men i det første kan det jo godt være det.

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...