Gå til innhold

Hadde noen av dere festeblødning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har liten blødning nå, to uker ca etter mensen. Stikninger i magen, småkvalm på morgenen....Ikke lett å bli klok på denne kroppen. Har hvertfall aldri vært ute for at jeg har hatt liten blødning midt i måneden :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ømme pupper også! Hm....

Skrevet

Jeg hadde ikke som jeg vet om med tullene eller denne spiren.

Skrevet

Jeg har vært gravid 3 ganger, og ikke hatt en eneste blødning med noen av dem. Tror ikke festeblødning er vanlig.

Skrevet

Jeg hadde festeblødning. Den begynte med brunaktig utflod to uker etter mensen, varte i en uke, og endte med en liten blødning. Jeg trodde det var kjemisk svangerskap, at egget hadde løsnet med en gang, men den gang ei;)

Skrevet

hadde noe en kan kalle blødning 2 -3 uker etter mens, først brunaktig og så litt mer rødlig. Varte i nesten 4 dager..vet ikke om det er festeblødning da for jeg har ikke konstatert om jeg er gravid enda...venter på å teste meg...

Skrevet

Man kan få en blødning når etter at egget slipper. Det har jeg opplevd mange ganger, pleide å småblø ca 2 dager etter el. Men jeg hadde festeblødning denne gangen, den kom ca 9-10 dager etter el. Trodde først det var mensen, men var alt for lite til til det.

Skrevet

Tusen takk for svar! :) Det kan tyde på festeblødning, håper hvertfall det!

Skrevet

Jeg hadde festeblødning fra 6 til 3 dager før IKM forrige svangerskap. Kun litt rosa eller brunlig utflod.

Snakker du om blødning 2 uker etter avsluttet mens eller 2 uker etter siste menstruasjons 1. dag? I det siste tilfellet er det vel for tidlig til å være festeblødning, men i det første kan det jo godt være det.

Lykke til!

Skrevet

2 uker etter avsluttet mens ja. Er mye mulig jeg hadde tidlig EL, hvis man går etter utflodens konsistens.

Skrevet

Hvor lenge etter FB testet dere positivt?? :)

Skrevet

Festeblødningen min begynte så smått en lørdag. Søndagen 8 dager etterpå testet jeg svakt positivt:) Det var 6 dager før IKM.

Skrevet

Når Jeg var gravid sist, så skulle jeg hatt mensen en lørdag, blødde på mandag og trodde jeg hadde fått mens, men det var det, positiv test torsdag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...