mammaløve Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Har en liten tass som har grått mye i helga, og ikke virket helt i slag. Så i går kveld og i dag formiddag kastet han pluselig opp. Jeg kaller det for å kaste opp, ikke gulpe, fordi det kom sammen med to-tre brekninger. En ganske stor mengde, og det luktet ikke gulp men rett og slett oppkast. Noe jeg ikke trodde det ville gjøre før småen blir eldre og inntar fast føde. Ellers har han i dag hatt lav feber, og stort sett bare spist og sovet. Han våkner og spiser veldig godt, og sover som en stein etterpå. Mye mareritt og "gråt" i søvne, så lar han sove på brystet mitt i perioder for å trygge han. Vanligvis har han begynt å være mye våken på dagtid, så det at han sover så mye tar jeg som et tegn på at han ikke er helt i form. Kan så små babyer rett og slett få magesyke?
mammaløve Skrevet 13. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 13. september 2010 Dytter, hadde vært kjekt å se om noen har erfaring med dette. Småen virker forøvrig fin igjen nå.
sillyfilly og Olivia Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Han har nok vært dårlig i magen, men om det er pga virus som hos voksne det vet jeg ikke.. De har jo ofte magetrøbbel når de er så små pga tarmen må "lære seg å fungere".. Ammer du? Da rtor jeg h*n skal være beskyttet mot slikt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå