FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Hadde mensen i slutten av august (har før dette alltid ca en uke med spotting før mensen virkelig trer inn). Begynt prøving med en gang etter ferdig mens. Plutselig på fredag kom det spotting igjen, holder enda på, lite til at jeg kun trenger truseinnlegg. Så har jeg stikninger i magen, og sånn ellers føler jeg det er noe på gang.... Lurer bare på hva i huleste så skjer med kroppen, er jo enda en stund til IKM da, og kan jo ikke ha mensen nå??? Kan det da være festeblødning? for isåfall må jeg da ha EL rett etter mensen ca.... Rare greier!!!
SurreGuri Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 jeg hadde min første mensdag 22 aug. Jeg har ingen spotting, men blør da sånn ca i 6-7 dager, avhengig av om jeg har brukt ob eller ikke..så da regner jeg med at jeg har IKM rundt lør/søn vi hadde sex fra 31 aug til 5 sep annehver dag. Nå sitter jeg her å tenker som deg, stikkinger og noe på gang følelse..om dette klaffer har også jeg EL bare et par dager etter Mens.. spennende..har lyst å teste, men eg prøver å holde meg til sånn ca fredag, blir vanskeligt, men er så redd hva resultatet skal bli.. HAR JO SÅ MANGE SYMPTOMER!! MEN TVILER PÅ AT DET KLAFFER PÅ FØRSTE FORSØK..men det er lov å håpe hehehehe!!
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 13. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2010 åååh jippi, vi er i samme bååt! :D Jeg testa idag (siden jeg fikk tester i posten idag) men negativ. Føler det er noe på gang, for jeg pleier ikke ha noen av disse symptomene ellers...puppene er ikke vonde ved berøring, men er såre innvendig + stikker (sånn typisk da jeg ammet og det stakk når det var masse melk). Tenk hvis det klaffer på første forsøk på oss da! hahaha.... Det er lov å håpe ja!
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 15. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2010 *dytt til Surreguri* Har du testet enda? fader, jeg sitter å kjenner på samme symtomer som deg! De siste dagene nå har jeg vært småkvalm sånn rundt 2-3 tiden på dagen også! hm.... hard/løs mage om en annen! er vi ikke gravide nå på 1pp, tror jeg psyk er tingen for begge oss ja! hahahah
SurreGuri Skrevet 15. september 2010 #5 Skrevet 15. september 2010 Halloooo, kossen går det Fiffi??? Er heilt gåen i magen i dag jeg, hard og løs mage om en annen.. eg blir sprøøø!!! driver å sprayer doen her på jobb med sånn som fjerner lukt..haha.. er helt uggen..
SurreGuri Skrevet 15. september 2010 #6 Skrevet 15. september 2010 ja.. eg kjenner også noe kvalme i dag.. eller sånn rumling i magen.. det kan jo være omgangsyka..det går visst nå..magen er helt ømm...ja eg tror du og jeg må legges inn.. FOR INNBILTE SVANGERSKAP hehehe.. eg blir sprø.. nei, ikke testa ennå..tørr ikke :-O
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 15. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2010 Kanskje eg hive meg på ein test itte helgå, bør jo egentlig venta lenger, men jajja! Har fira testar liggande så
SurreGuri Skrevet 15. september 2010 #8 Skrevet 15. september 2010 EG må testa i morgen! kjøpte ein i dag..den ryker på morgenurinen før jobb..eller ka seie du??? ååå jezzes eg fise så ein elg her..
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 15. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 15. september 2010 hahahahahaahah......ja kjør på ein imårå!!! Eg e og luftigge, våre det ei uga nå! me hørres kjekke ud me, Psyk, fis, drid osv! hahaha
SurreGuri Skrevet 15. september 2010 #10 Skrevet 15. september 2010 haha, jaaa, men litt løye må me ha det..søl om ingenting er sikkert..
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 15. september 2010 Forfatter #11 Skrevet 15. september 2010 Seff må me ha det løye Glede meg te å hørra reslutatet imårå då!
SurreGuri Skrevet 15. september 2010 #12 Skrevet 15. september 2010 viss eg tørr..det er jo ennå noen dager til IKM... så viss den e negativ, så kan eg fortsatt være..sant?
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 15. september 2010 Forfatter #13 Skrevet 15. september 2010 ja, det kan du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå