Gå til innhold

Jeg er håpløs..

Anbefalte innlegg

Gjest Seigedamen m/ spire

grinete og sur om dagen! Stakkars mannen min som må leve med meg sånn som dette! "I gode og onde dager" lovet han så fint, men.. hehe. Og verre blir det. Jeg gråter av ingenting, blir kjempesur av ingenting. Hadde et gråteutbrudd i bilen i dag fordi jeg ikke fant veien til en butikk jeg aldri har vært i før. Det er nesten litt morsomt.

Har lovet meg selv å ikke klage over noen plager i dette svangerskapet så lenge alt går bra, og jo mer symptomer og plager, jo større sjanse for at alt går bra.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142316668-jeg-er-h%C3%A5pl%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

grinete og sur?? du er for all del ikke alene om d!!

grynter bare noe ikke er gjort akkurat sånn som eg hadde tenkt d skulle være.... og eg ligger i sengen dagen lang, og blir dullet med av min kjære samboer, og min datter.

Ikke energi til å gjøre noe selv....

Så hvorfor skal eg da kjefte og smelle, når de gjør så godt de kan??

prøver å bite d i meg, men er ikke alltid like lett

vet d er hormonene som danser og svinger seg i kroppen min....

Man kan ta seg sammen. Det bestemte jeg meg for da jeg var gravid med tulle 1. Man kan styre seg litt om man prøver.

En på jobben var helt gal da hun gikk gravid HÅPLØST. Man kan oppføre seg selv om man har hormoner som kryper rundt i kroppen. Men jeg tror om man er litt ustabil fra før så blir det ikke bedre med graviditeten uansett kan beherske seg.

Gjest Seigedamen m/ spire

Nå mente jeg ikke at innlegget mitt skulle være negativt. Jeg syns bare det er morsomt at man kan skifte sånn i humøret. Og mannen er bare veldig glad for at vi endelig er blitt gravid så han godtar alt foreløpig. Vi har bare humor på alle humørsvingningene, for begge vet at jeg ikke mener det. Selvfølgelig går det an å ta seg sammen også!

Er utolmodig i utgangspunktet og nå med alle de hormonene blir jeg sprø av stå i kø, når noe tar lang tid, skikkelig irritert ofte,, Og jeg er overfølsom, reagerer skikkelig sterkt hvis noen sier noe jeg tar meg litt nær av, uten å ha ment å sagt noe galt. Første symptomet på graviditeten denne gang var det psykiske skjønte virkelig ingen ting hvorfor jeg reagerte så på filleting. er skikkelig trett om dagen, så kommanderer kjærsten litt rundt men, på slutten av dagen er jeg bare helt kokt. han bare aksepterer det. utmattende å være så trett hele tiden og den uvissheten om det går bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...