Be Cool Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Jeg har liksom trodd at det er fastlegen man må ringe til når man blir kvalm/uvel, men ser det er flere her som ringer til fødeavdelingen. Jeg er nemlig litt kvalm og uggen og har vært det i noen dager, pluss er varm og har en liten synsflekk-forstyrrelse på det ene øyet (hatt hele dagen). Skal til legen for kontroll på fredag, men lurer på hvem jeg ringer hvis jeg ikke holder ut til da? Kjenner liv og røre i magen som normalt heldigivs.
Nat27 Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Jeg tror kanskje jeg hadde ringt fastlegen sånn i førsteomgang. Eller kanskje jordmor. Her i distriktet er vi så heldige å ha døgnåpen vakttelefon direkte til jordmor, så det hadde vel gjerne blitt der jeg hadde ringt. Hadde de ikke hatt mulighet til å svare meg/ ta i mot for en sjekk hadde jeg ringt legevakten. Føden er siste sted jeg hadde ringt. Men dette varierer jo litt fra sted til sted og hvilket tilbud som er i distriktet/ kommunen der du bor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå