LilleMalin♀♂♂ Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Jeg har en 5 uker lang syklus og det er veldig lenge å vente når det ikke klaffer på en pp... I slutten av denne uken ventes EL og jeg tester med billigetester nå. Det ser ut som om strekene blir sterkere etter som det næremer seg EL, men er det noe jeg innbiller meg eller har flere sett det? Lykke til alle septemberprøvere:)
liih Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Mine tester ble ikke gradvis sterkere. De 3 første var helt like, men den 4 var knall postiv og det var den i dag også. (første gangen jeg har brukt el tester, så jeg har ikke så peiling) Første pp nå, så jeg prøver å ikke ha for store forhåpninger, men det er ikke lett.
prinsesse 09 med tvillinger<3 Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Jeg venter også EL i slutten av uka. Begynner å teste i morra,men bruker CB sine EL tester. De er veldig enkle å tyde, et smilefjes når det er størst sjanse for at det skal klaffe. Håper virkelig at det blir en spire å glede seg over denne mnd!! Lykke til alle sammen
Gjest Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 Trur eg skal ha EL ein gong denne veka, mest sannsynleg rundt den 19.sept. Så håpar å få min kjære med på aktiv prøving denne månaden;) Han er ikkje heeeilt overbevist om at vi skal få ein til endå, så blir ingen EL-testing eller sånn her. Men brukar LadyComp, og den gir beskjed når det er EL. Lykke til!
Petrine +spire=❤ Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Hadde el i går. Positiv el-test på søndag og i går, men neg i dag. Så da var nok el i går. Hadde sex på søndag, så måtte han reise i går, men håper det holder. Burde jo det da, men tiden vil vise. Masse lykke til alle sammen!
helene0: jan09+jun11 Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 Jeg venter EL denne uka. Etter mine beregninger i overimorgen. Dette blir 1. skikkelige syklus etter pilleslutt. Den forige var rar og kort med bare 14 dager mellom to blødninger... Har ikke tenkt tanken om el tester enda, men tipper jeg kjøper noen om det ikke klaffer denne eller neste gang. Vi vil så gjerne ha en til ganske fort Spennende tider, føler jeg går med sommerfugler i magen hele tiden
*Lykkelig 1984* Skrevet 14. september 2010 #7 Skrevet 14. september 2010 Jeg venter også til helgen! men driver ikke og tester, vi tar det litt sånn så det kommer:) Det haster ikke. hehe:) Men tiden vil vise da:) Lykke til!
Gjest Skrevet 14. september 2010 #8 Skrevet 14. september 2010 Ja, i helgen! Og jeg gleder meg!!!! Gleder meg til mange hyggelige runder i halmen, et par glass god Chablis, bryllupsdag og middag hos gode venner! Og ikke skal jeg teste heller.. denne gangen prøver vi på 4xuken prinsippet!
*Lykkelig 1984* Skrevet 14. september 2010 #9 Skrevet 14. september 2010 Det høres kjempe koselig ut 1,5barnstasjonsvognoghytte! Kos deg og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå