<3Mamma til 3 <3 Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 våkna i dag med skikkelig mensmurring å var hoppende glad for det Bare 1 uke igjenn til termin så dette passa bra sto opp kl ni og fikk "storebror" i barnehagen, og tenkte at jeg kommer ikke til å være hjemme når du er ferdig i barnehagen Men såååå feil kan man ta.... gikk å la meg for å få sove litt og nå når jeg våkna så var alt borte!!!??? var sikker på at dette var begynnelsen på noe siden det kom utvanna blod på papiret i morges.... får håpe at det tar seg opp iløpet av dagen
Mamma min Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Håper det skjer noe snart for deg da. Jeg har hatt det slik i nesten en måned og håper hver dag at det skal skje noe, men har nok innsett at det ikke skjer noe før nærmere termin om en god uke. Lykke til!
heltutrolig #Overtid# Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Håper det komme tilbake for deg... her har eg gått med murringer i ryggen og kynnerer som blir sterkere for hver dag ... men har gitt opp litt håp om at det skjer noe før termin om 13 dager...for alt gir seg liksom før det blir sterkt og vondt nok til at eg føler eg kan ringe jm for å reise på sykehuset som er 2 timer unna...
Lillemor29 Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 Nå håper jeg for oss alle at de kommer for fullt snart:) Jeg har hatt det slik i et par uker nå, det kommer et par tre sterke kynnere, med ordentlig tak i rygg og kropp, men de forsvinner... Sukk.. 13 dager igjen i dag, og gleder meg nå bare til de kommer regelmessig! Aldri gleder meg så mye til å ha vondt i hele mitt liv jeg;) Lykke til til dere alle!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 13. september 2010 #5 Skrevet 13. september 2010 Velkommen i klubben;) Her har jeg hatt regelmessige, småvonde kynnere av og på i 2 uker nå, litt mensmurringer og dårlig mage- men INGEN fødsel enda dessverre... 10 dager til termin idag, og siden førstejenta kom 2 uker før tiden er jeg nok litt ekstra utålmodig ja!!
<3Mamma til 3 <3 Skrevet 13. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2010 nå er de kommet litt mer tilbake skal så veldig ta den rikshospital-oppskriften i kveld, så blir det kanskje litt mer action hehe
heltutrolig #Overtid# Skrevet 13. september 2010 #7 Skrevet 13. september 2010 tenkte vi skulle prøve den vi og.. eg blir jo helt utslitt før det kommer ordentlig i gang hvis eg skal gå slik lenge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå