Gå til innhold

Sex med tante?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en nevø som er 23, og som jeg er nokså betatt av. I det siste har jeg skjønt at han er sterkt interessert i meg seksuelt sett. Det inntrykket blir bare sterkere for hver gang vi ses. Men da er spørsmålet: er det greit om jeg lærer ham opp i sexlivet, eller ses det på som incest? Vi er ikke i slekt, han tilhører min manns side.

Skrevet

Håper virkelig du er et troll! Uansett, du er syk i hodet! Han er familie hvis du er gifta inn i familien, og da er det incest!

Skrevet

Men vi er jo ikke i slekt? Ingen blodsbånd mellom oss. Og han trygler om opplæring. Jeg kan lære ham mye.

Skrevet

Hehe, en kompis av mannen har hatt et seksuelt forhold til sin tante når han var 15år (hun var 30år). Huff, får DET virkelig ikke ut av hodet, skulle ønske mannen aldri fortalte meg det. Æsj.....

Nei, ikke gjør det, det er nok fisk i havet så du behøver ikke fiske i akvariet!

Det er faktisk litt ekkelt, uansett!

Skrevet

Tror sex med tanter og onkler "på den andre siden" er helt OK. Selv fikk jeg ihvertfall min grunnopplæring med en av onklene mine. Jeg pleide å ri ham, eller så tok han meg bakfra.

Skrevet

opplæring av sex når en er 23??? særlig.

Skrevet

Når han aldri har hatt sex med noen før, så trenger han jo det.

Skrevet

Er du fortsatt sammen med mannen din?

Uansett er det galt på så mange plan...

Skrevet

He he, dette var dagens!

men et godt forsøk var det jo.

Skrevet

Søren og, hvorfor tror dere meg ikke. Dere tror jo så mye annet.

Skrevet

Fordi det blir bare for dumt:-) Jeg kan tenke meg at noen i hjemmet storkoser seg nå for å se om vi går på denne:-)

Skrevet

Sex med tante er nok mye mer vanlig enn mange later til å tro, eller ønsker å tro. Har jo vært mange oppslag om at seksuelle overgrep mot gutter er mye mer omfattende enn det som er kommet fram, og at gutter ikke forteller om det. I noen tilfeller kanskje fordi de har likt det ...

Skrevet

Takk dr Greve. Endelig et svar jeg håpet på. Er du forresten sponset av et såpefirma?

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Frivillig arbeid er alltid positivt. Se deg om i nærmiljøet, er det andre i din familie eller omgangskrets som kan trenge litt drahjelp på dette området?

Lei et lokale og benytt deg av medier til å nå ut til flest mulig. Nå er det DIN tur til å gi tilbake til de mindre heldige i samfunnet!! Pay it forward, som Oprah ville sagt.

Skrevet

hvis du som tante har sex med en nevø så regnes ikke det som incest, hadde han vært under 16 hadde det vært overgrep, men incest er det kun i rett nedadgående linje iflg det jeg lærte i juss timene. Og er han i tillegg ikke i slekt engang og såpass voksen så er det ingen lover som kan hindre det. Men hvorfor du skulle være interessert i å være utro mot mannen din i tillegg til å risikere hans forhold til sin nevø og til og med kanskje splid i den familien...vel det skjønner ikke helt jeg

Skrevet

Trodde du mente sex med mensen jeg. Dette tror jeg ikke på. Lære opp en 23-åring? Hahaha! :D

Skrevet

Det er ikke incest. Du kan ha sex med din nevø. Du kunne hatt sex med din nevø om han var din søster/bror sin sønn også. Dere kunne giftet dere.

Det er likevel tabu for de fleste, og bryter en del etablerte normer i vårt samfunn. Konsekvensene kan være store.

Skrevet

Nå trodde jeg du skulle spør om det er greit å ha sex med tante rød på besøk, så jeg hadde tenkt å si nei, men for all del...det du snakker om er jo heeeelt okey...

Skrevet

Kjør på! Kan bli en deilig opplevelse. Selv har jeg hatt sex med alle mine inngifta nevøer og onkler. Har til og med hatt meg med ett par nieser. Anbefales på det sterkeste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...