Gå til innhold

Har så vondt i ryggen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du må ikke tenke at det kan ha noe med en SA å gjøre. Har selv en del smerter i ryggen, og det er vel ganske naturlig.. nå har jeg hatt en del problemer med rygg/bekken tidliger også så ser for meg at det kan bli et litt tungt svangerskap med tanke på akkurat det.. Men noe får jeg tåle bare vi får det lille knøttet helt og friskt:)

Hei =)

Du må absolutt ikke ta det som SA, jeg har lignende symtomer og har hørt med legen. Legen min sa bare at når Livmoren strakk seg så kan du kjenne smerte i ryggen og ved hoftebeina. Selv er jeg 9+2 og det var vissnokk normalt for noen å ha dette frem til uke 18...

Lykke til =)

Jeg fikk smerter i ryggen allerede fra uke 5 forrige svangerskap. Det gjorde at jeg ikke kunne sitte mer enn 2 timer av gangen på jobb, og måtte gå det til før jeg kunne jobbe mer. Barnet ble født 10 dager over termin... Nå har jeg også smerter i rygg, og stråler mot hofte, men det kom en mnd senere denne gangen, og på en annen måte.

Det er helt normalt med smerter/ ømhet i ryggen, fordi svaien din blir anderledes og da må musklene jobbe på en annen måte enn de har gjordt tidligere.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...