Gå til innhold

Vil så gjerne inn hit igjen...tror jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten gutt som ble 1 år nå i august..og nå har jeg veldig lyst på en baby igjen:)

det jeg egentlig lurer på er vel om noen her har to tette? hehe...hvordan er det? eller er de kanskje ikke så tett hvis det blir ca 2 år mellom de...?

Gutten vår er født 3 mnd for tidlig..det er også noe jeg tenker på,tenk hvis det skjer igjen... det gikk jo fint,men det visste jeg jo ikke da han ble født...orker jeg det igjen allerede hvis det skulle skje..psykisk altså..

Hm..bare noen tanker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig spørsmål..vi er jo så forskjellige alle sammen :) Noen liker å ha det travelt mens det står på mens andre liker å ta seg tid å bli ferdig med den ene småbarnsperioden før en starter på nytt.

Ei venninde av meg har 2 gutter på akkurat 1 år og 3 år, katisk bare 22mnd mellom dem, hun er i gang med å prøve på 3 mann nå.. hehe

Det hadde ikke jeg orket :)

Min gutt blir 5 i nov, og først nå føler jeg meg klar til å være på denne siden, jeg er av den typen som liker å ta meg tid og kunne slappe av mellom øktene :)

Du må nesten føle hva du liker selv, det er travelt med 2 tette ingen tvil om det, men gleden er uansett stor når du får litt rutiner på di små :):)

selvsagt kan du få 2 mann før tiden er inne, men du får ekstra oppfølging da vil jeg tro? og når du selv er klar over det, er det sikkert flere ting du kan gjør, som å ikke stresse, holde deg i ro osv osv..da er du litt mer forberedt på ein måte..

Skrevet

Hei!

Vi har også en liten gutt på drøyt året, og prøver på nummer to i disse tider. Det blir helt sikkert kjempe slitsomt, men tenkt så fint for de små å kunne leke sammen :) og så deilig å bli ferdig med bleiebarn en gang også. Er forøvrig helt enig i at om to tette er noe for deg vet du nok best selv, det er fordeler og ulemper uansett tror jeg. Jeg er faktisk prematur selv (2mnd), men min yngre søster kom bare 1mnd før termin. Nå vet ikke jeg grunnen til at du fødte prematurt, men ingen kan vel garantere deg at det ikke skjer igjen. Du får imidlertid sikkert ekstra oppfølging denne gangen, så det kommer sikkert til å gå kjempe fint :-)

Lykke til med eventuell prøving! :-)

Skrevet

Jeg har to tette, bare 19 mnd mellom mine, og nå prøver jeg på nummer tre... (litt lenger mellom denne gangen, yngste blir to i desember).

Om det er sjanse for om du føder prematurt igjen må du høre med sykehuset om, men jeg synes det var slitsomt med to tette i begynnelsen. Nå koser de seg sammen og har en god lekekamerat døgnet rundt! Derfor vil vi heller ikke vente altfor lenge med nummer tre-

Lykke til!

Skrevet

Han ble født for tidlig fordi jeg hadde urinveisinfeksjon og vannet gikk...fikk rier,som de ikke klarte å stoppe på sykehuset,tidlig dagen etter vannet gikk.

Jeg er klar over at det vil bli slitsomt med to tette bleiebarn.men samtidig så kos tenker jeg,for både de og oss:)

men en annen ting jeg også tenker på er at jeg kunne ønske vi hadde en større leilighet..vi leier en nå på 60 kvadrat,med to soverom.men håper på at vi skal kjøpe over jul...og da vil jeg jo fortsatt være gravid,eller kanskje ikke blitt det enda. så det problemet trenger jeg vel kanskje ikke tenke på... ;) hehe..

Ja vi får se hva tiden viser...sluttet på cerazette for noen dager siden..men brukte en god stund på første mann,og det kan jo ta like lang tid nå...

Takk for svar:)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...