Gå til innhold

Hjemme fra jobb i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 3-4 uker med veldig lite søvn, valgte jeg å kaste inn håndkleet i dag. Kvalmen som begynte å gi seg plager meg igjen, og hodepinen kommer flere ganger hver dag. Har fri to dager i uka, men får ikke tatt igjen søvn da, for da er minstemann hjemme fra barnehagen.

Var godt å få lov til å sove litt i dag og bare ta det med ro.

JEg har slitt med søvn i perioder i alle mine sv.skap, så jeg regner med at det er hormonelt. Noen andre som sliter med det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også en periode fra rundt uke 21 dette svangerskapet, hvor jeg plutselig sovnet tidligst i 2-3 tida på natta, og våknet kl 5. Kombinasjonen 3-åring og 100% jobb gikk i noen uker, men i uke 25 fikk jeg en ukes sykemelding rett og slett fordi jeg begynte å se dobbelt, og sluttet å sove helt 3 netter på rad, føltes som om jeg var godt på en snurr hver dag, he he. Det hjelp veldig, selv om jeg aldri har klart å sove på dagen, og strengt tatt ikke sov noe mer, fikk jeg slappet av (Blir LITT stressa av å begynne på jobb kl 7 etter så lite søvn). Sakte men sikkert har det blitt bedre, så nå er det i alle fall soving fra 1 til halv seks. Luksus, hehe :)

Når jeg var på jordmorkontroll så jeg gjennom papirene fra forrige svangerskap, og jommen var det ikke det samme da rundt uke 26, jordmor mente også at det var hormonelt.

Krysser fingrene for deg, og satser på at det snart går bedre :)

Skrevet

Heia:)

Samme her. Vae veldig dårlig i starten. Var i fin form i en periode, men nå synes jeg det er litt tungt igjen. Er i uke 21. Blir fort kvalm å sliten. Håper det blir bedre for oss snart:)

Skrevet

Jeg ringte til legekontoret i går, og regner med at legen skriver ut en sykemelding for denne uka, så jeg kan få sove litt. Vondt i hodet i hele går + en kvalme på kvelden som var så ille som jeg ikke har hatt på lenge. Vil gjerne komme over i "den beste perioden i sv.skapet" snart:).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...