Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Ja:) Jeg har skjult dritmange hehe. Gå på home... La oss si at "Trine Knutsen", altså din venn;) har kommet med en oppdatering, så tar du musa (altså datamusa) og holder til høyre for statusen..Da kommer der opp alternativ "skjul Trine" Trine bortevekk;)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Borte vekk for deg (meg), ja, men ikke for alle andre (betyr bare at du går glipp av alle statusoppdateringene hennes). Det er under personvern man må justere slike innstillinger.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 Ikke skjule en enkelt venn. Men at ingen kan se min venneliste. Si jeg legger til "trine" som venn og ikke vil at hun skal se min venneliste. Går det? det gikk før... hmm
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #5 Skrevet 13. september 2010 Dette har jeg også lurt på, noen som vet??
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #6 Skrevet 13. september 2010 Gå inn på brukerkonto og personverninnstillinger. Under Generelle innstillinger (tror jeg det var) er det en link som heter "Vis innstillinger". Der går du inn på venner og klikker for å tilpasse hvem som skal få se vennelista di. Mulig det ikke er mulig å skjule bare enkeltvenner, og at du altså må skjule alle, dvs kun du selv som ser den. Du får prøve!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #7 Skrevet 13. september 2010 Ehh, no Det var på den gamle facebook Irreterende, ingen som vet??
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #8 Skrevet 13. september 2010 Hva med dette : Kan en skjule statusene sine for enkelte venner? ..Synes likssom ikke at alle "bare" kjente trenger å vite alt om meg.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #9 Skrevet 13. september 2010 Fjern de da! De er jo tydeligvis ikke venner uansett! Hva er greia? Ha flest mulig venner på facebook?? Jesus!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #10 Skrevet 14. september 2010 14:08 har allerede gitt det korrekte svaret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå