Gå til innhold

Noen som vet om man kan skjule venner på facebook? Kunne det før...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Ja:) Jeg har skjult dritmange hehe.

Gå på home...

La oss si at "Trine Knutsen", altså din venn;) har kommet med en oppdatering, så tar du musa (altså datamusa) og holder til høyre for statusen..Da kommer der opp alternativ "skjul Trine"

Trine bortevekk;)

Skrevet

Borte vekk for deg (meg), ja, men ikke for alle andre (betyr bare at du går glipp av alle statusoppdateringene hennes). Det er under personvern man må justere slike innstillinger.

Skrevet

Ikke skjule en enkelt venn. Men at ingen kan se min venneliste. Si jeg legger til "trine" som venn og ikke vil at hun skal se min venneliste. Går det? det gikk før... hmm

Skrevet

Dette har jeg også lurt på, noen som vet??

Skrevet

Gå inn på brukerkonto og personverninnstillinger. Under Generelle innstillinger (tror jeg det var) er det en link som heter "Vis innstillinger". Der går du inn på venner og klikker for å tilpasse hvem som skal få se vennelista di. Mulig det ikke er mulig å skjule bare enkeltvenner, og at du altså må skjule alle, dvs kun du selv som ser den. Du får prøve!

Annonse

Skrevet

Ehh, no :( Det var på den gamle facebook :( Irreterende, ingen som vet??

Skrevet

Hva med dette :

Kan en skjule statusene sine for enkelte venner? ..Synes likssom ikke at alle "bare" kjente trenger å vite alt om meg.

Skrevet

Fjern de da! De er jo tydeligvis ikke venner uansett! Hva er greia? Ha flest mulig venner på facebook?? Jesus!

Skrevet

14:08 har allerede gitt det korrekte svaret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...