Plutselig blir vi visst 4!! Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Hei! Jeg har i dag en midlertidig stilling, som utløper 31.12.2010. Jeg har da arbeidet på dette steder i 1,5 år, med en forlengelse i løpet av denne tiden. Plutselig fant jeg imidlertid ut at jeg er gravid. Jeg går ut i permisjon 14.11.2010. På jobben vil det da antageligvis utlyses en midlertidig stilling, en stilling som jeg er ganske sikker på at jeg hadde fått om jeg ikke var gravid og i permisjon. Etter 31.12 er jeg da ute av bedriften, og om det åpnes en fast stilling senere, er denne nye midlertidig ansatte internt ansatt og ikke jeg. Har jeg noen rettigheter her? Blir gal av dette!
cadence Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Hm, jeg har gått i midlertidige stillinger og har ikke noe fast. Men har vært der i 3 år, og sjefen min fortalte meg at det er en plikt de har å informere om utlysninger av fast stilling (dette er i kommunen) når jeg er i permisjon. Du har jo fartstid i bedriften, ansiennitet :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå