Gå til innhold

Regnsett til baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en baby på 7 mnd. Når vi går til feks sfo fra bilen for å hente eldste sitter hun i paraplytrille( ok iht fysioterapaut). Inn og ut av butikker sitter hun i bilsetet.

Jeg ønsker meg en tynn vannavisende dress til disse anledningene. Men babyer skal tydelig bare ligge i dypvogn,for jeg finner ikke slike dresser i str 68 eller 74. Reima har en dress,men jeg gidder ikke å betale 1000kr for noe som kanskje passer i 14 dager.

Er det noen av dere som har noe slikt liggende hjemme? Kunne dere evnt tenke dere å selge den til meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg vet polarn & pyret har i str 74 hvertfall. Måtte kjøpe det til tuppa mi når hun begynte i bhg. Hun brukte nemlig str 86 når hun var 3 år, så 74 var i overkant stort når hun var 1 år, men vi måptte jo ha noe :)

Skrevet

Name it har regndress i str. 74. - hadde ihvertfall i fjor.

Skrevet

Ja det hersker en misoppfatning der ute om av små barn bare skal sitte i vogn.... Vi skal plukke sopp med min mor i høstferien og da er hun 7 mnd... Tenkte hun skulle sitte i skogen sammen med oss, men det blir vanskelig uten noe vanntett. Jeg tenkte jeg skulle prøve å finne en regnbukse i str 74-80 som jeg kan bruke over den vindtette jakka.

Skrevet

Str 74 tror jeg du kan få tak i en del steder. Jeg kjøpte en hel regndress på cubus for 2-3år siden og da vet jeg de også hadde todelte.

Skrevet

Takker for alle tips:-)

Jeg får begynne på cubus og jobbe meg videre derfra :-)

Veldig rart at det ikke er vanligere med vannavvisende tøy til små barn i disse bæresjal/baby bjørn tider :-S

Jenta på barnas hus så på meg som jeg skulle vært steinhakkende gal og prøvde å prakke på meg en reima dress hehe.Ho så litt snytt ut når jeg sa nei takk;-)

Skrevet

Jeg har kjøpt hel regndress i 74 på Match. Og i 80. De hadde halv pris på fjorårets modell..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...