Gå til innhold

Flere som har smerter....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

når eg var gravid utenfor livmor, startet d med blødninger 18/12-09. ble da sendt på UL av legen min med mistanke om truende abort. fikk vite på sykehuset at eg nok hadde en SA... kom til å blø i ca en uke, noe eg gjorde...

men fortsatt hadde eg vondt i magen, da spesielt på venstre side, og som i en linje under navlen.

nyttårsaften tok smertene seg opp, og etter rakettene, ble d ambulanse med blålys til sykehuset. skulle egentlig få helikopter men pga snøværet gikk ikke d. vel fremme, kl 5 på morningen, ble eg undersøkt og de kom frem til at der lå noe lite i venstre eggleder.... kl 9 ble d ny UL før operasjon, og da var d kommet blod i buken.

ble deretter trilla på operasjon, kikkhullsoperasjon, og ble en eggleder fattigere.

er nå gravid for andre gang etter dette, og har selv hatt noen smerter i nedre del av magen. til tider mensmurringer og andre ganger mer som luftsmerter. noen ganger har eg hatt vondt i magen, noe eg tror er pga dårlig rørsystem for tiden, og eg ikke får gått på do skikkelig. er nok oxo båndene og livmora som strekker seg

Oi.. det var litt av en historie!

Satser på at det bare en vanlige smerter da. De har stort sett gått over når jeg har vært på do, men ikke alltid. Så kan jo ha noe med rørsystemet å gjøre ja. Krysser fingra og er glad hver gang jeg ser at jeg ikke har blødd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...