Gå til innhold

Sykemelding etter innsett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Dere som har hatt sykemelding en periode etter innsett ved ferskforsøk. Hva har årsaken vært, og har det vært vanskelig å få?

Hadde uttak (18 egg ut, men har hatt mer tidligere)tirsdag forrige uke, innsett torsdag. Fikk da en ekstra dag sylemelding, slik at jeg var sykemeldt tom dagen etter innsett. Dette er vårt tredje forsøk, og denne gangen har jeg hatt mer smerter enn tidligere. På de første forsøkene har smertene gitt seg etter et par dager. Denne gangen er det ubehagelig i magen å sitte, og jeg er kvalm, uvel og uopplagt. Vurderer om jeg skal be om sykemelding, da jeg rett og slett sliter med å sitte rett opp og ned på en stol. Får smerter nederst i magen. Jobber på kontor hvor det er hektisk om dagen, og sitter ved pulten så og si hele dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg behøvde faktisk ikke å gi så mage grunner til å bli sykmeldt. Jeg har vært 2 uker sykemeldt 1 forsøk. 3 uker sykemeldt 2 forsøk og nå har jeg hatt 5 uker sykemelding inkl oppholdet vi hadde i Trondheim. Forsøket har endt negativt denne gangen også og jeg har vært glad for at jeg nå har noen dager for meg selv før jobb igjen. En føler seg litt tom og er ikke klar for jobb enda føler jeg.

Jeg har aldri tidligere vært sykemeldt for noe annet mulig fastlegen min har sett på det også.

Jeg jobber i avlastningsbolig med barn og det er en tung jobb og det har hun nok tatt med i betraktning. Jeg har ikke hatt vanskeligheter med å få sykemelding.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...