Gå til innhold

pergo, bivirkninger og alkohol... og ble du gravid?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er ny her inne og lurte på om noen har erfarnger med pergo?

Jeg fikk det av legen min og skal starte med pillene neste pp.

Greia er at vi skal til utlandet på ferie i 1 uke med svigerfamilien og det er nok akkurat da jeg skal starte med pergo kuren. Kommer mest sansynlig til å ta 3-4 av pillene på ferie.

Det vil garantert bli alkohol til maten, og kanskje litt ut på byen også for vi reiser uten barn. Jeg kan jo ikke takke nei til alt uten at de begynner å lure.. hehe

Har liksom ikke lyst til å vente til neste pp med pergoen heller, men vurderer det.

Kan alkohol i moderate mengder ha innvirkning på pergo kuren? kan seff ringe legen, men satt nå her og skrev likevel.. og så lurer jeg på alle bivirkningene, om noen ble veldig plaget av dem?

og sist men ikke minst.. funket det???

takker for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble ferdig med kuren 2 dager før vi dro til syden. Jeg drakk en del.. Tenkte veldig mye på om det kunne ødelegge.. Men har ikm 22 sept, så da får vi se! Bivirkningene mine var kun hetetokter og hodepine, så det kunne jeg leve med for noen dager :-D

Skrevet

Så spennende da, håper det klaffer for deg, ser du har prøvd lenge:)

Jeg tror vi bare kjører på jeg også, jeg får heller være litt forsiktig med alkohol. Har liksom ikke lyst til å vente heller ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...