Gå til innhold

HVOR MANGE DAGER MANDAG 13.10.10???!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens termin i dag faktisk, men 3 dager til ul termin....og maks 15 dager igjen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag 13.09 er det 34 til ultralydtermin og 23 til menstermin;-) Her er alt klart, så hu skal nu ggjerne kom litt før...

Skrevet

her er det 13 dager igjen...men håper eg slipper gå med så vonde kynnere hver dag frem til termin eller lenger for den saks skyld..

Skrevet

20 dager igjen :-D

Skrevet

2 dager på overtid.. Og for første gang kan jeg si: JEG ER KLAR NÅ! Har hatt et veldig avslappet forhold til terminen, men nå synes jeg kroppen er så tung at jeg skulle ønske hun snart vil ut.

Skrevet

ÅÅåh ser jeg har vært lit trøtt i morges da jeg skrev datoene:P:P

Får kalle det ønsketenkning!!!

(Skal sies jeg gikk å la meg igjen etterpå, da jeg ikke klarte å holde øynene åpne:)

Skrevet

Jeg har 13 dager til mens termin:) Og 15 dager til UL termin:) Dagene snegler seg av gårde...

Skrevet

-5 dager igjen. Lurer på om jeg kan bestille OT selv eller om jeg må til legen igjen for at han skal bestille det :S

Skrevet

13.10,10 da har jeg bursdag =)=)=)!!!!!!!

men idag har jeg igjen 43 dager trur je. snart høygraviiiiid :D selv om jeg føler meg ganske høygravid per dags dato ;D

Skrevet

50 dager igjen:) Og har vært på UL idag:) Var deilig å se prinsessa vår igjen! Ca 2050g nå;)

Skrevet

24 uutholdelig lange trege dager igjen til UL termin...

19 til mens termin

10 dager til fullmåne!

Skrevet

28 dager, skulle ønske hun kom snart. Bedre for henne og meg at hun kommer før tiden, når alternativet er keisersnitt i forkant av termin... så her kan alt skje, vanskelig å forberede seg på det ene eller det andre...

Skrevet

Mensterminen min er i dag, men jeg hadde så ustabil mens at den ikke var til å stole på. UL-terminen min er om 13 dager, og det stemmer mer med mine beregninger. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...