GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 har termin 24 september, skal til legen i dag. Kan man bare bli strippet? Eller må det være en medisinsk grunn til det? Noen som vet? Er usikker om jeg vil spørre om han kan sjekke om jeg er moden eller ikke
stellita.med 3 barn<3 Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Jeg var hos jordmor på fredag..har termin 23 sept og jeg spurte om hun kunne sjekke modning eller strippe men nei det ville hun ikke gjøre før termin..men noen gjør det..du kan jo høre:) lykke til
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 13. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2010 åå spennende=) Lurer på når vi føder=) venter du din nr 2 du også? Hvor gammel er 1 mann? hmm legen min "pleier " å være snill, men får se om jeg tør å spørre:p hehe
stellita.med 3 barn<3 Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 Ja spennende altså Ja min 2.. Gutten min er 2 år og 2 mnd til helgen..hva med din? håper han gjør det da:) men ikke snik for mye da..hehe
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 13. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2010 sendt deg Pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå