Gå til innhold

Termin i dag :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hvor mangen er det med termin i dag, å hvordan ligger dere an ?

Jeg har hatt rier i et døgn fra fredag til lørdag. men så stoppa det opp, nå sliter jeg med en vond rygg, tror baby klemmer på nervene eller noe.

Håper det skjer noe snart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Weeee:D E har mens termin I dag:):) Trur e har ei lur ei I magen, for flere ganger har e trudd det var noe på gang. Men må være ei sterk jente som fortsatt holder seg inne I og med at ho ville ut I uke 30:) Det murrer og murrer med masse kynnere og nedpress, men sånn har det vært I flere uker. Håper det skjer noe snart:)

Lykke til dere andre med termin i dag:D

Skrevet

Termin idag, men det bryr ikke han i magen seg om :) Står forsatt standby etter at riene forsvant på onsdag. Føler meg helt klar nå, så han kan bare komme :) Lykke til :)

Skrevet

Jeg har termin idag :D

Har oftere kynnere nå, og de er vondere enn vanlig. Men ikke noe regelmessige. Så tror han har tenkt å være der inne litt til :)

Men liker ikke tanken på at det kan enda gå 14 dager til... Vil møte gutten vår nååå..

Skrevet

Blir spennende å se :) vi får håpe vi slipper å vente så veldig mye lenger :)

Lykke til alle sammen ;)

Skrevet

Hei, termin idag jeg også :)

Gått med slitsomme kynnere og ryggvondt hele uka nå, jm sa at hodet til baby presset på isjiasnerva mi så derfor gjorde det så vondt, gleder meg til å bli ferdig med alt :)

Jeg skal på sykehuset på torsdag på overtidskontroll og da skal lege sjekke modning og jeg skal ha ul for å sjekke fostervannsmengde og sånn, og var jeg moden blir jeg mest sannsynlig satt igang på lørdag sa hun...har omtrent ikke sovet på en uke og sliter med rygg og jeg er så slapp og sliten av å gjøre ingenting, og i og med jeg hadde en dramatisk fødsel sist mente hun jeg skulle slippe gå for lenge...

Jeg har innbilt meg at gutten min kommer hver dag nå den siste uken, men ting dabber bare av, så nå skal jeg ikke tenke på det disse dagene, bare fokusere på sykehustimen min på torsdag :)

Skrevet

Moro med flere med termin i dag:) Etter e skreiv i dag tidlig har slimproppen begynt å gå, og e er ekstremt kvalm... Starta sånn med forrige fødsel!:) Men tør ikke håpe for mye heller!:)

Skrevet

Lykke til til alle dere her inne!:) Håper det skjer noe snart!

Jeg har termin i morgen så jeg føler jeg er med i denne "gruppa" jeg også hehehe :) Ikke at det skjer noe her, har hatt noen regelmessige kynnere på kveldene, men det blir liksom med det:)

Skrevet

ingen som har født ennå ? :)

Skrevet

Ligger på føden:p På venterom, for det er fult på fødestuene... Kjekt med en smart tlf man kan trykke på:P

Skrevet

Å lykke til mamma til 2 :-)

Skrevet

heldig :) Masse lykke til :) send over litt fødestøv a ? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...