septermor Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 nå er jeg to dager over ul termin og babyen er innimellom svært så aktiv. Da bukter magen seg slik at det kan ses fra flere meters hold. jeg har ikke sett det på andre gravide, så er det bare meg, eller legger ikke folk merke til dette? jeg syns faktisk det er litt pinlig. og smertefullt. når det lille nurket tar spenntak i ribbena og dæljer til. og jeg som ikke liker oppstyr rundt magen min. akk ja
2 boys & now pink Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Har en som lager voldsomme bølger i magen jeg og!
mamma til lillingen Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Er 29+0 i dag, og synes allerede nå at det er voldsomme greier, hele meg rister fra side til side når den lille inni der setter i gang. Har sagt det før, og sier det igjen, jeg blir ikke overraska om det kommer ut mer enn èn!
cadence Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 33+2 idag, og har hatt "jordskjelv" i mange uker.. fikk kommentarer da jeg stod i kø på Maxbo blandt annet, er vel snart 1 mnd siden det nå... Helt utrolig at de klarer dette, men det er vel bare et sunnhetstegn på at det er noen sterke rakkere i magene rundt omkring:)
Gjest Skrevet 13. september 2010 #5 Skrevet 13. september 2010 Sånn er det her og Tar det som et godt tegn jeg. Da er mini frisk og ikke minst sterk, som greier å bevege magen min sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå