Tippehøne88 --pp 1 Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Håper det er noen av dere experter der ute som kan hjelpe;) Jeg har hatt relativt stabil mens de siste 5 mnd, den har da forflyttet seg en uke hver mnd. Min siste menstrasjonsdag var 1/9. jeg har ikke harr eggløsning på lenge, men på mandag 2/9 merket jeg utrolig mye slim, og tol da en EL test som ble positiv;)!!! Hadde samleie den dagen og dagen etter, var hos gyn mandag 6/9 og han kunne da bekrefte at det var el jeg hadde, og at jeg fikk den så tidlig da kroppen holder på å 'finne' sin syklus etter år med manglende mens. Har vært ganske uggen med kvalme og 'løs' mage den siste uken. Så idag våknet jeg av ektreme magesmerter helt nederst på magen! Gikk på do og oppdaget at jeg blødde. Jeg pleier å ha menssmerter, men pleier alltid å få et 'hint' dagen før TR kommer, men det skjedde ikke denne gangen! Jeg har blødd i hele dag, ikke sånn kjempemye, men det gjør ganske vondt i magen og litt i korsryggen, spesielt i venstre side nederst i magen. Er det noen som vet hva dette kan være? Det er jo bare 2 uker siden TR var.. Kan det være en forsinket festeblødning? Spontanabort?? Vi har prøvd i 1,5 år .... Håper virkelig at det er noen som har noen gode råd/tips til meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå