Gå til innhold

Gravid med onkels barn

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære deg!

Jeg klarte ikke helt å se bort ifra dette innlegget, ble med en gang litt bekymret for deg. Du sier du er 16 år, og har inngått et forhold med din onkel, og nå skal dere ha et barn sammen? Har han hatt et forhold til deg i lengre tid?

Jeg synes absolutt du skal fortelle dette til enten mamma eller pappa, eller gjerne noen andre du stoler på, som du føler kan ta deg på alvor. Jeg vil si at dette forholdet ikke er sunt for deg som 16 åring, sammen med en i familien. Sex med et nært familiemedlem (som f.eks en onkel, kalles incest) Det er alvorlig, og din onkel har begått en straffbar handling. Jeg er ganske sikker på at din onkel også vet at dette ikke er lovlig - gjerne derfor dere ikke har fortalt det til noen? Din onkel er en voksen mann, og har en familierelasjon til deg - sex mellom voksen og barn skal ikke foregå - han har absolutt ingen rett til å inngå i et seksuelt forhold til deg. Det som har skjedd er veldig galt, og jeg HÅPER inderlig du velger å fortelle dette til noen! Råder deg til å gå videre med dette til noen du føler du kan snakke med. Hvis ikke du føler du kan snakke med dine foreldre, er det også en mulighet for deg å ta kontakt med barnevernstjenesten i kommunen din - dette er personer som vil hjelpe deg, og vil gjøre det beste for deg. Dette er profesjonelle personer du kan ta kontakt med å få den hjelpen du trenger!

Ønsker deg all hell og lykke! Håper du forteller dette til noen så snart som mulig..

• 4 måneder senere...

Uff, håper virkelig dette er tull og ikke virkelig for d er jo rett og slett en tragisk historie og håper ikke noen dikter opp dette for d er virkelig å gå over strken....!!!

Håper denne jenta itilfelle har tatt i mot de rådene hun fikk fra hun som har skrivi her før...!!!

Ei jente på 16 er ikke klar for å ta seg av ett barn, du er jo selv ett barn!!!

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...