Gå til innhold

Er det flere 1.gangsfødende her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er det, men samboer har ei datter fra før.

Gjest Seigedamen m/ spire
Skrevet

Jeg er også! Må si jeg gruer meg litt til fødselen allerede gitt.. Og jeg er bare snart 6 uker på vei :P

Skrevet

Jeg er 5 uker på vei, og gleder meg utrolig mye :)

Skrevet

Kan vel ikke si at jeg gleder meg til selve fødselen akkurat. Men jeg gruer meg ikke heller. Tenker vel ikke så mye på den, det er jo så leeeenge til...hihi...

Skrevet

hei. Melder med på her jeg også. :) Dette blir første barn til både meg og samboer. Så vi er ganske så spente på alt somskal skje i grunn. hehe

Skrevet

Hei. Det er spennende tider i møte her også! Vårt 1.barn! Gleder oss veldig men tørr vel ikke slippe gleden helt løs før det er gått en måned til....

Skrevet

Samme for oss!! Vi venter også vår første :) Gleder oss utrolig mye, men er som dere at vi ikke tør å slippe gleden helt løs før om en måneds tid!! Er bare 5+1 foreløpig :) Men vi drømmer om hvor fint OG rart det skal bli å bli en liten familie :)

Skrevet

Jepp!:) har nå nylig funnet ut at jeg er gravid, for første gang på første forsjøk i tillegg. Er nå 7 uker på vei, skal på kontroll 22 sept. blir spennende. Begynner kjenne hormonene nå, er fryktelig emosjonell for tiden. Er litt kvalm gjennom hele formiddagen og i dag kjente jeg meg svimmel for første gang. Har begynnt å få litt mage, koselig. Er liksom litt lettere å faktisk innse hva som er på vei:) må innrømme at jeg til tider er litt redd og for hvordan ting skal komme til å bli..men tenker det går seg til etterhvert.

Ønsker dere alle lykke til!:)

Skrevet

Første barnet for meg og samboer:) Har prøvd siden januar i år, mistet i juli, tok en mnds pause og så blei det klaff igjen! Er 4+5 nå, så vi får nå krysse fingrene...Håper så det går bra denne gangen:/ Og så utrolig masse lykke til til dere alle!!! :)

Skrevet

Hei! Første gangen for oss også :)

Er 4+3, og håper virkelig at alt går bra. Veldig koselig med et slikt forum der man får svar på alt mulig. Og kan dele gleden med mange likesinnede =) har ikke fortalt det til noen enda, så jeg er glad forumet fins =)=)

Lykke til dere!

Skrevet

Jeg, eller vi, også! Skummelt, og spennende synes jeg.. Men vi gleder oss da:))

Skrevet

Ja 5 uker i dag. Gruer meg til fødselen. Gruer meg enda mer til hele svangeskapet å fyttikatta. Er så trett om dagen at jeg kunne fint ha ligget på sofaen hele dagen og likevel sovet som en stein på natten. Håper det blir bedre etter disse fantastisk utviklende 3 mnd fra celleklump til foster...

Skrevet

Hei!

Jeg og samboer skal også bli 1.gangsforeldre! Vi venter vårt første barn på 23. mai.

Skrevet

Hei!

Jeg og samboer skal også bli 1.gangsforeldre! Vi venter vårt første barn på 23. mai, er 4 uker og 5 dager på vei. Gleder meg masse til å bli mor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...