Gå til innhold

Er det flere 1.gangsfødende her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Samme for oss!! Vi venter også vår første :) Gleder oss utrolig mye, men er som dere at vi ikke tør å slippe gleden helt løs før om en måneds tid!! Er bare 5+1 foreløpig :) Men vi drømmer om hvor fint OG rart det skal bli å bli en liten familie :)

Jepp!:) har nå nylig funnet ut at jeg er gravid, for første gang på første forsjøk i tillegg. Er nå 7 uker på vei, skal på kontroll 22 sept. blir spennende. Begynner kjenne hormonene nå, er fryktelig emosjonell for tiden. Er litt kvalm gjennom hele formiddagen og i dag kjente jeg meg svimmel for første gang. Har begynnt å få litt mage, koselig. Er liksom litt lettere å faktisk innse hva som er på vei:) må innrømme at jeg til tider er litt redd og for hvordan ting skal komme til å bli..men tenker det går seg til etterhvert.

Ønsker dere alle lykke til!:)

Første barnet for meg og samboer:) Har prøvd siden januar i år, mistet i juli, tok en mnds pause og så blei det klaff igjen! Er 4+5 nå, så vi får nå krysse fingrene...Håper så det går bra denne gangen:/ Og så utrolig masse lykke til til dere alle!!! :)

Hei! Første gangen for oss også :)

Er 4+3, og håper virkelig at alt går bra. Veldig koselig med et slikt forum der man får svar på alt mulig. Og kan dele gleden med mange likesinnede =) har ikke fortalt det til noen enda, så jeg er glad forumet fins =)=)

Lykke til dere!

Ja 5 uker i dag. Gruer meg til fødselen. Gruer meg enda mer til hele svangeskapet å fyttikatta. Er så trett om dagen at jeg kunne fint ha ligget på sofaen hele dagen og likevel sovet som en stein på natten. Håper det blir bedre etter disse fantastisk utviklende 3 mnd fra celleklump til foster...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...