Fjerdemann på vei Skrevet 12. september 2010 #1 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg skrev denne inne på bligravid-siden, men kom til å tenke på at det kanskje var bedre å skrive det her inne.. Jeg skulle hatt mensen for fem dager siden. Men den har ikke kommet. Ikke ordentlig i alle fall. JEg har de siste tre dagene hatt litt blodspor, av og til slike bittesmå tynne blodstriper, av og til bare blandet i utflod. Det varierer litt hvor mye, av og til nesten ingenting, og av og til litt mer. Men det har til nå ikke vært så mye at det har kommet i truseinnlegget, kun når jeg tørker... Jeg kan jo legge til at jeg absolutt ikke ønsker å være gravid akkurat nå, så jeg begynner å bli temmelig nervøs... Det kommer ikke blod på papiret hver gang, kanskje tredjehver. Og de gangene det har vært litt mer enn forrige gang, har jeg tenkt "takk og lov, nå kommer mensen", og så neste gang er det ingenting igjen... Jeg tok en eggløsningstest i dag morges, den var negativ. Men den var en jeg hadde liggende fra vi prøvde å bli gravide for tre år siden, så den gikk ut på dato for 2,5 år siden, så vet ikke helt om jeg stoler på den.. Er det noen som har hatt det slik som dette? VAr dere i så fall gravide, eller var det bare sånn før en forsinket mens kom? Jeg har ikke mulighet til å få kjøpt meg noen graviditetstest med det første pga tilgjengelighet og arbeidstider. (OG vet heller ikke om jeg ønsker å gjøre det, hadde vært så mye enklere å bare lukke øynene for problemet dersom mensen ikke kommer snart... Og kan i alle fall ikke be andre gjøre det..) Huff, jeg kjenner jeg er litt fortvilet akkurat nå... Men magefølelsen blander litt mellom å tro at jeg er gravid, og at jeg ikke er det, så den er heller ikke til å stole på... Alle erfaringer mottaes med stor takk Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142313155-5-dg-over-tida-blodspor-hjelp-detaljer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå