Gå til innhold

Er så lei av skyggestreker !! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg på CD 26 og IKM er trolig om 3-5 dager.

Klarte ikke å vente med å teste lenger, er jo nesten blitt testoman etter 10 pp... I tillegg til kontrollstreken fikk jeg en svaaaaaaak strek som jeg ikke klarte å se fargen på på billigstrips fra babyornot.com... Klarte ikke å dy meg å ta en til på samme urin og det kom samme dumme skyggestrek på den også. Synes det var merkelig at jeg fikk en svak skygge der hvor teststreken skulle være, at jeg testet på nytt i kveld, nyskjerrig og utålmodig som jeg er... Samme dumme SKYGGESTREK! Å, nå vil jeg snart ha en skikkelig GRAVIDSTREK!!! Nå som testene er tørket er det tydelig 2 streker på alle, men teststrekene er så svake at fargen er så og si umulig å se.

Måtte bare få det ut og lette litt på hjertet... Håper vi alle sammen snart får klare positive tester her inne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....desverre må jeg meddele at jeg fikk sånne skyggestreker på 90% av testene fra babyornot.com. Eneste billigstrimlene jeg ikke får skyggestreker på er de fra billigtester.no...

Håper så klaaart at du er gravid altså! Det er jo veldig tidlig!! :) Alle kan vel ikke være så uheldig som meg, mener jeg!! :)

Skrevet

Såutrøig frustrerende da :((( Kanskje det ikke er testene å bruke... Jeg sverger til billigtester.

Skrevet

Takk for svar :) Ja jeg er nok ikke gravid ihvertfall. Er ikke første syklusen med disse skyggestrekene desverre... Bare så synd at disse skyggene gir mange falske forhåpninger, men jeg har lært at jeg ikke skal juble før det står gravid på en digital test :) Er tom for tester så nå har jeg gått tilbake til billigetester.no og bestillt derifra :)

Skrevet

Like greit. Bestiller bare fra billigtester. Har aldrig fått en skyggestrek. Eller trodde jeg fikk det en gang, men det var bare meg som så det hahaha =)

Bedre med ingen strek enn skyggestrek. Og det beste er jo selvfølgelig 2 flotte streker!! Masse lykke til =)

Skrevet

Aldri fått skyggestrek på billigtester jeg heller. Har det vært antydning til strek så har jeg vært gravid. Selv om streken nesten ikke kan sees...

Lykke til!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...