Gå til innhold

flere med korsryggsmerter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sniker meg inn her for å spørre om noe..Hvor tidlig fikk dere vondt i korsryggen? Jeg er idag ca 9dpo (litt usikker på nøyktig dag for el) og har hatt vondt i korsryggen i de 6siste dagene.. Kan dette være et tidlig symptom eller er det bare tidlige mensensmerter? Er helt fersk i dette her og vil ikke gi meg selv falske forhåpninger

Jeg er 4+5 og har også vondt i korsryggen hele tiden. Tenkte at det er starten på en SA eller noe slikt, for det hadde jeg i forrige mnd, men siden det er flere her som har det slik så blir jeg litt mer optimistisk og tenker at det kanskje bare er et svangerskapstegn:) Jeg gleder meg egentlig over enhver vondt eller ubehag for tiden:)

Annonse

Hei, jeg opplever også at jeg blir stiv i korsryggen. Første gang i dag, sammen med stikkende smerte i underlivet. Blir så klart redd for det verste med en gang, selv om jeg egentlighar lovet meg selv å ikke tenke slik negativt. Smerte i underliv har jeg jevnt og trutt, men er dette bare livmoren som forbereder seg? Er bare fem uker på vei, og vil bare alt skal gå bra med lille spire<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...