Gå til innhold

Gravid i hemmelighet:(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp.

Jeg er i 4. måned og har enda ikkje fortalt familien min at jeg er gravid. Jeg har holdt det hemmelig fra nesten alle jeg kjenner, for hvis dem finner ut hvem faren er så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Etter jeg flyttet hjemfra for nesten et år siden bestemte foreldrene mine for å ta til seg en utvekslings student fra Vietnam. Da jeg va på besøk hjemme sist for ca. 4 måneder siden så hadde jeg dratt på fest sammen med Quang, og for å gjøre det kort så ender jeg og 18 år gamle Quang i samme seng den samme natten.

Quang er 1.60 høy og er veldig tynn å spinkel, så ikke er jeg bare redd hvordan alle vil reagere på dette, men også hvordan barnet mitt vil se ut.

Kan noen vær så snill å gi meg noen gode tips. Jeg føler meg helt hjelpesløs:(

Fortsetter under...

Hvis du har ventet i 4.mnd, så virker det som du har tatt avgjørelsen med å beholde barnet? Du sier ikke hvor gammel du er, men jeg antar at du er yngre enn ham?

Det er uansett ikke veldig mye lenger du kan holde det skjult. Det har vel kanskje begynt å bli en liten mage? Jeg vet ikke hvordan foreldrene dine er, men jeg hadde valgt å snakke med mamma først. I all fortrolighet og under rolige omgivelser sagt at det er noe jeg må prate med henne om... det er vanskelig å gi deg noen råd, du må nesten finne ut av dette selv. Føler du det er veldig vanskelig, kan du gå inn på amathea.no og se om du kan få profesjonell hjelp av dem.

Håper du finner ut av det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...