Foxi Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Heisann! Jeg får min andre gutte-engel i november, men mangler navn til den lille nye borgeren. Jeg har 1 som jeg liker, men både jeg og samboeren min "føler" ingenting når vi sier navnet. Vi synes det er kjempe fint, men vi får det ikke til og klaffe. Hvis dere skjønner hva jeg mener? Har dere navneforslag? Jeg trenger seriøst hjelp til og finne navn Sønnen min heter Lukas og jeg vil gjerne at nr 2 begynner med L, men jeg er åpen for alle forslag :)
Blipp blopp Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 Hei. Jeg syns Leander er et fint navn på L. Liker veldig godt Lukas også Gutten i magen min skal hete Adrian og har en Sondre fra før. Ikke lett å hjelpe med navn da alle har forskjellige smak. Uansett...lykke til
Oktobergutt2010:) Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 Jeg tenkte med en gang på Leander når jeg leste dette! :-) Jeg er veldig glad i Leon da, men det ble ikke det navnet vi valgte til lillegutt. Men kanskje dere liker det? :-)
Oktobergutt2010:) Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 Forresten så syns jeg Liam er helt nydelig, mens mannen syns det ble litt unorskt og jeg har tigget aaalt for lenge om det navnet nå Men jeg syns det er herlig, men smak og behag!
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 Leander, Liam og Leon syns jeg er kjempe fine navn Lucas også forresten!
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 12. september 2010 #6 Skrevet 12. september 2010 Lars, Linus, Anders, Sander er noen få av maaaange jeg liker Å lukas, men du hadde jo en av de så hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå