Gå til innhold

Blodspor?

Klar for nr2 **med spire**

Anbefalte innlegg

Skrevet

har i ei lita uke hatt blodspor i utfloden. er bare enkelte ganger når jeg er på toalettet. kommer når jeg tørker meg. sammen med tynnflytende slim. Noen som har hatt dette som graviditetstegn. eller noen annen erfaring med dette.. har veldig uregelmessig syklus. har ikke mens hver mnd. å har ikke hatt den på ca 3 mnd no... aldri før opplevd dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du testa om du er gravid da? Og vet du om du har hatt eggløsning, enten vha temping eller EL-tester? Viss ikke kan det jo være lurt å starte der i alle fall. Temping er jo en grei og gratis metode, blir dyrt i lengden å svi av tester nesten hele tiden. (Har hatt svært uregelmessige blødninger selv, da vi prøvde i 18 mnd før vi fikk lillemann, og da vha Pergotime)

Denne lille blødningen din kan jo være både spotting, festeblødning, EL-blødning eller kanskje et tegn på noe annet, infeksjon? Ammer du fortsatt? Det kan jo skape litt trøbbel. Vært hos lege/gynekolog?

Skrevet

tok en test for ei uke siden.var negativ.. Vet ikke helt sikkert om jeg har hatt eggløsning.. har ladycomp. men temper ikke. da jeg har en på 2 1/2 år som kommer inn til oss på natta å forstyrrer nattesøvn min. har ikke brukt prevansjon på ett år nå. Om en mnd ja. Hadde en tidlig sa/ kjemisk graviditet i mars. svakt positive tester. men så sterke at jeg er sikker på at de var positive. begynte å blø å testen ble raskt negativ igjen. hadde også fått kvalme og andre symptomer. var 4-5 uker. ikke vært hos legen å sjekket etter det... hadde da prøvd snart 4 mnd. gikk 3 år før vi ble gravid med han vi har nå. ammer ikke. var hos gynekolog i januar. skulle få pergo om jeg ikke ble gravid til høsten. så kan få d nå om jeg tar kontakt.. sliter med cyster på eggstokkene. kan d skape sånne blødninger. det er rødt blod. ikke brunt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...