Gå til innhold

Utslett i ansiktet,skrekk og gru..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har et råd å gi? Har fått så mye utslett i ansiktet denne gangen, ikke er det fint også klør det litt..hydrokortison har hjulpet, men det kommer tlbake så fort jeg slutter med det etter en uke..og a-derma krem klarer ikke oppretteholde det... Tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter med det samme, men har atopisk eksem i bunn og regner med at graviditeten har forsterket symptomene mine denne gang. Hadde ikke dette problemet forrige sv.skap, men nå er jeg helt rød rundt munnen og det klør helt sinnsykt.

Det eneste som holder det i sjakk hos meg er kortisonkrem, men jeg kan jo ikke bruken den over tid. Får absolutt ikke bukt med det, så om du får tips, del dem gjerne med meg :)

Skrevet

Hei, og takk for svar:) Ja, det er kortison kremen som absolutt har gjort best resultat, men som med deg, så kan jeg jo ikke bruke det hele tiden...Jeg skal dele mine tips om jeg får noen.... :) For det er jo en PLAGE.....he..

Skrevet

Jeg hadde utslett i mange år... det var hydrokortison som til slutt fikk tatt ordentlig knekken på det. Men aloe vera i gelform har også hjulpet meg en del når jeg ikke ville bruke hydrokortison. Bruk det som maske noen ganger i ansiktet og kanskje om natten. Lykke til!

Skrevet

1000-takk for tips...da skal jeg på apoteket og kjøpe det i morgen, joho....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...