Roselille Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Noen som har et råd å gi? Har fått så mye utslett i ansiktet denne gangen, ikke er det fint også klør det litt..hydrokortison har hjulpet, men det kommer tlbake så fort jeg slutter med det etter en uke..og a-derma krem klarer ikke oppretteholde det... Tips???
Nea og juniors mamma Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 Jeg sliter med det samme, men har atopisk eksem i bunn og regner med at graviditeten har forsterket symptomene mine denne gang. Hadde ikke dette problemet forrige sv.skap, men nå er jeg helt rød rundt munnen og det klør helt sinnsykt. Det eneste som holder det i sjakk hos meg er kortisonkrem, men jeg kan jo ikke bruken den over tid. Får absolutt ikke bukt med det, så om du får tips, del dem gjerne med meg
Roselille Skrevet 12. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2010 Hei, og takk for svar:) Ja, det er kortison kremen som absolutt har gjort best resultat, men som med deg, så kan jeg jo ikke bruke det hele tiden...Jeg skal dele mine tips om jeg får noen.... For det er jo en PLAGE.....he..
de_to og den lille Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 Jeg hadde utslett i mange år... det var hydrokortison som til slutt fikk tatt ordentlig knekken på det. Men aloe vera i gelform har også hjulpet meg en del når jeg ikke ville bruke hydrokortison. Bruk det som maske noen ganger i ansiktet og kanskje om natten. Lykke til!
Roselille Skrevet 12. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2010 1000-takk for tips...da skal jeg på apoteket og kjøpe det i morgen, joho....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå