Junifrue Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Er i uke 18 + 5 i dag (1.gangs), og lurer på om jeg allerede kjenner at jeg har kynnere. Ligger mye pga bekkenløsning, så får god tid til å kjenne på hva som skjer nedi magen. Tror jeg har kjent noen små spark, men ofte kjennes det ut som om livmoren strammer seg, noe som kan tyde på kynnere. Men det kjennes mer ut som en rask sammentrekning, ikke langvarig, som jeg har lest at kynnere skal være. Det er ikke vondt eller ubehagelig, jeg bare lurer på hva det kan være. Noen som vet?
flypapir Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 Kan godt hende det er kynnere. man har det jo hele svangerskapet, men man kjenner dem ofte ikke før senere. Det er vanlig at flergangsfødende kjenner de tidligere enn 1.gangs... Jeg er 3.gangs og fikk det i uke 8 denne gangen. Skikkelig kjipt, da jeg synes det er slitsomt de gangene de kommer mange ganger iløpet av dagen. Du får fortsette å ta det med ro og lytte til kroppen din. Kynnere er jo ikke noe farlig så lenge de ikke er smertefulle eller kommer regelmessig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå